Achizitie publica - RO-EBF/2013/P1/A1/01 Executie lucrari de consolidare, amenajare pavilion administrativ si extindere SPF Dorohoi (jud. Botosani)
Detaliu pentru invitatia numarul 357319
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357319/04.02.2014
Denumire contract: RO-EBF/2013/P1/A1/01 Executie lucrari de consolidare, amenajare pavilion administrativ si extindere SPF Dorohoi (jud. Botosani)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERACod fiscal: 4193222, Adresa: B-dul Geniului, nr. 42C, Sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 213162598-19360/19362, Fax: +40 213163511
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Geniului, nr. 42C, Sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060117, telefon: +40 213162598-19360/19362, fax: +40 213163511, persoana de contact: Lucian GOGOI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul IGPF, Bucuresti, b-dul Geniului, nr. 42C, sector 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RO-EBF/2013/P1/A1/01 Executie lucrari de consolidare, amenajare pavilion administrativ si extindere SPF Dorohoi (jud. Botosani)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile de proiectare vor cuprinde: - Documentatia de proiectare la fazele: DTAC, DTOE, PTh (Rezistenta, Arhitectura, Instalatii termice, Instalatii Sanitare, Instalatii Electrice Curenti Tari, Instalatii Electrice Curenti Slabi, Sistematizare Exterioara - Drumuri si Amenajari Peisagistice, Amenajari Interioare) si DDE;
- Proiectul termomecanic necesar pentru autorizarea utilajelor;
- Scenariu de securitate la incendiu;
- Verificarea Tehnica a Proiectului se va realiza conform legii 10/1995 prin intermediul verificatorilor de proiect autorizati pentru fiecare specialitate in parte;
- Actualizarea devizului general din Studiul de Fezabilitate;
- Documentatiile pentru obtinerea / prelungirea avizelor, acordurilor, autorizatiilor si studiile necesare pentru derularea investitiei la faza PT (avize de amplasament, autorizatii de construire si desfiintare, autorizari ISCIR si puneri in functiune, planuri urbanistice, etc.), obtinerea acestora in numele autoritatii contractante precum si achitarea taxelor aferente;
- Asistenta tehnica neconditionata pe toata perioada de derulare a investitiei din partea proiectantului;
- Ridicari topografice dupa caz, intocmirea documentatiei cadastrale si realizarea inscrierii in cartea funciara, respectiv actualizarea acesteia la finalul investitiei;
- Documentatie pentru urmarirea comportarii in timp a constructiilor;
- certificat de Audit Energetic;Serviciile de proiectare vor fi realizate conform normativelor de proiectare in vigoare pentru categoria A si clasa I de importanta.Executia de lucrari va cuprinde: - Punerea in opera a solutiilor tehnice din documentatia de proiectare;
- Racordarea la utilitati ? realizarea bransamentelor in functie de consumurile rezultate in urma proiectarii;
- Furnizare si montare / punere in functiune de dotari, utilaje si echipamente;
- Pregatirea personalului beneficiarului in vederea utilizarii echipamentelor furnizate in cadrul contractului.Suma aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute raportata la valoarea estimata a contractului este de 71.790 euro fara TVA, reprezentand 8.53% din valoarea estimata a contractului fara cheltuieli diverse si neprevazute.Valoarea estimata a contractului fara procentul de cheltuieli diverse si neprevazute este de 841.180 euro fara TVA, astfel: valoare estimata a serviciilor de proiectare este de 40.340 euro fara TVA, iar valoarea estimata executiei de lucrari este de 800.840 euro fara TVA.
II.1.6) CPV: 45216110-8 - Lucrari de constructii de institutii de ordine publica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 912, 970 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare se va constitui si va fi depusa in original, pentru suma de: 15.000 EURO. Cursul de schimb la care se va face conversia va fi cel licitat de BNR la data publicarii invitatiei de participare. Modul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar (in aceasta situatie va fi depus documentul care face dovada platii) sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara ori de o societate de asigurari (scrisoare de garantie de participare - FORMULARUL 4); Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222. Contul de euro al autoritatii contractante este: R070BRDE 450 SV09881994500 deschis la BRD, sucursala Turn BRD, B-dul Ion Mihalache, nr. 1-7, Bucuresti.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Autoritatea Contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. Insituatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura de atribuire. In situatia in care ofertantul a depus o contestatie cu privire la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica care a fost respinsa in totalitate de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, acestuia ii va fi retinuta suma prevazuta la art 278 indice 1 din OUG 34/2006 actualizata (calculata la cursul euro/leu afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, in EURO, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care va deveni anexa la contract (scrisoare de garantie de buna executie - FORMULARUL 5); Codul fiscal al autoritatii contractante este 4193222. Contul de euro al autoritatii contractante este: R070BRDE 450 SV09881994500 deschis la BRD, sucursala Turn BRD, B-dul Ion Mihalache, nr. 1-7, Bucuresti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prev.art.180 (Formular nr. A)Documente de confirmare solicitate: - cazier judiciar, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, pentru administratorul care semneaza oferta sau dupa caz pentru persoana imputernicita sa semneze oferta.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formular nr. 5A)Documente de confirmare solicitate: a. Certificat de atestare fiscala, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de primire a ofertelor.b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de primire a ofertelor.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care a fost stabilit termenul limita de primire a ofertelor(aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata).Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. A si 5A si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti, ci doar tertilor sustinatori li se va solicita completarea Formularului 5A literele a, c ind 1 si d.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formularul C4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din ordonanta, Conflictul de interese-completare formulare nr. B si 5B (Formular nr. 5B se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator).In sensul prevederilor cap. 2, sectiunea a 8 a ?Reguli de evitare a conflictului de interes?(art. 69 ind. 1) din OUG 34 din 2006 actualizata, (persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Inspector General - Ioan BUDA, Adjunct al Inspectorului General Bogdan Mihail IVANESCU, Director al Directiei Logistice - Costel GIUROIU, Director UMP - Gabriel OLA, Director al Directiei Comunicatii si Tehnologia Informatiei ? Silviu MITU, Sef A.P.I. ? Ana Maria JIANU, Sef Serviciu Achizitii ? Catalin VOICU, Sef Serviciu Programe Post Aderare - Angelica DOROBANTU, Contabil sef - Marian ALEXE, seful Oficiului Juridic - Gheorghe TIRON. a) certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului include prestarea de servicii si executia de lucrari care fac obiectul achizitiei. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie conforme cu realitatea la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(documentele vor fi prezentate in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal si traducere autorizata in limba romana) in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: a) ca, in termen de 45 de zile de la comunicarea instiintarii, sa prezinte dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii si asociatii.Pe langa celelalte documentesolicitate in cadrul prezentei documentatii pentru fiecare dintre asociati, ofertantul va prezenta si urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii conform Formularului K. b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca totiasociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului., Informatii privind masurile de protectie a mediului.Ofertantul va completa odeclaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma faptul ca laelaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului pe care acesta le poate aplica in timpulindeplinirii contractului delucrari. Informatii detaliate privindreglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de mediu, se pot obtine de la Ministerul Mediului sau de pe site-ul: http: //www.mmediu.ro, Ofertantul va demonstra ca, in ultimii 3 ani, a prestat servicii de proiectare si respectiv in ultimii 5 ani a executat lucrari de constructii civile dupa cum urmeaza: - servicii de proiectare in valoare de minim 40.000 euro fara TVA; - executie lucrari de constructii civile in valoare de minim 800.000 euro fara TVA. Se pot prezenta contracte din care sa rezulte fie prestarea de servicii de proiectare, fie executia de lucrari de constructii civile, fie ambele. Valorile vor fi exprimate in EURO, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul: 2009:1 euro = 4, 2373 lei; 2010:1 euro = 4, 2099 lei; 2011:1 euro = 4, 2391 lei, 2012:1 euro = 4, 4593 lei, pentru anul in curs: transformarea in Euro, se va face la cursul BCE din ziua publicarii invitatiei de participare. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE. Valoarea cumulata a serviciilor similare prestate de ofertant va fi la nivelul a maxim 2 contracte de servicii similare. Valoarea cumulata a executiei de lucrari de constructii de catre ofertant va fi la nivelul a maxim 2 contracte de executie de lucrari similare.Se va prezenta Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, respectiv in ultimii 3 ani pentru serviciile de proiectare similare prestate (FORMULARUL L) din care sa rezulte valori, perioade de executie/prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va prezenta obligatoriu pentru serviciile de proiectare/ executiile de lucrari similare propuse ca experienta similara, copii xerox dupa certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar alserviciilor/ lucrarilor. Ofertantul (in cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii in masura in care experienta sa este relevanta pentru proiect) va trebui sa prezinte FORMULARUL L privind experienta similara. In cazul asocierilor conditia se va considera a fi indeplinita in mod cumulativ., Resurse umane si structura managementului. Vor fi acoperite urmatoarele pozitii cheie: A. PROIECTARE: 1) Sef proiect (arhitect sau inginer constructor) cu experienta in proiectarea lucrarilor de constructii civile de cel putin 3 ani. 2) proiectant specializare arhitectura, proiectant specializare constructii civile industriale si agricole, proiectant instalatii termice, proiectant instalatii electrice, proiectant instalatii sanitare, proiectant instalatii curenti slabi cu experienta in proiectarea lucrarilor pe specialitati de cel putin 2 ani. Se va prezenta formularul F.Fiecare specialist enumerat la punctele A.1-2 trebuie sa descrie in CV (FORMULAR G) responsabilitatile indeplinite si activitatile derulate in cadrul proiectelor ce ii sustin experienta profesionala. Autoritatea contractanta vasolicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor suport (copii conform cu originalul ale diplomelor, atestarilor si certificarilor valabile la data limita de depunere a ofertelor, ale contractelor/carnetelor de munca, sau ale altor acte doveditoare din care sa reiasa calificarea, vechimea si experienta, precum si cate o declaratie de disponibilitate). Precizam ca estepermisa nominalizarea unei persoane pentru a ocupa una sau mai multe pozitii cheie in conditiile respectarii cerintelor minime prezentate mai sus.Inmod obligatoriu, acestia vor fi angajati ai operatorului economic, al unuia dintre membrii de asociere in cazul unei asocieri, colaboratori pe baza de contract, de asemenea se va accepta orice forma de angajament., Resurse umane si structura managementului. Vor fi acoperite urmatoarele pozitii cheie: B. EXECUTIE: 1) Responsabil de proiect (persoana cu putere de decizie si drept de semnatura pentru implementarea proiectului). 2) Sef de santier (inginer / subinginer constructii civile) cu experienta in executia si coordonarea lucrarilor de constructii de cel putin 2 ani. 3) Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, atestat conform legii. Pentru responsabilul tehnic cu executia(RTE) se va prezenta doar atestatul si legitimatia aferenta si declaratia de disponibilitate. Se va prezenta formularul F. Fiecare specialist enumerat la punctele B.1-2 trebuie sa descrie in CV (FORMULAR G) responsabilitatile indeplinite si activitatile derulate in cadrul proiectelor ce ii sustin experienta profesionala. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor suport (copii conform cu originalul ale diplomelor, atestarilor si certificarilor valabile la data limita de depunere a ofertelor, ale contractelor/carnetelor de munca, sau ale altor acte doveditoare din care sa reiasa calificarea, precum si cate o declaratie de disponibilitate). Precizam ca este permisa nominalizarea unei persoane pentru a ocupa una sau mai multe pozitii cheie in conditiile respectarii cerintelor minime prezentate mai sus. In mod bligatoriu, acestia vor fi angajati ai operatorului economic, al unuia dintre membrii de asociere in cazul unei asocieri, colaboratori pe baza de contract, de asemenea se va accepta orice forma de angajament. - implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat simentine un sistem de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent. Se va prezenta in copie certificata , ,conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila); In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o are de executat/prestat., - implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sauechivalent. Se va prezenta in copie certificata , ,conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila); In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o are de executat/prestat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2014 18:23