Achizitie publica - RO FSCH 19.1.2.2 LOT 3 LUCRARI DE MANSARDARE A PAVILIONULUI ADMINISTRATIV SPF OANCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 320622
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320622/22.02.2012
Denumire contract: RO FSCH 19.1.2.2 LOT 3 LUCRARI DE MANSARDARE A PAVILIONULUI ADMINISTRATIV SPF OANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Finantelor PubliceCod fiscal: 4221306, Adresa: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Telefon: 319.97.59 int 2491/2344, Fax: 319.98.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030669, telefon: +40 317300107/167, fax: +40 213268709/+40 213268730, persoana de contact: d-na Iancu Teodora, e-mail: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE, Blvd. Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, sector 3, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: RO FSCH 19.1.2.2 LOT 3 LUCRARI DE MANSARDARE A PAVILIONULUI ADMINISTRATIV SPF OANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de mansardare a pavilionului administrativ SPF Oancea, codCPV 45000000-7 Lucrari de constructii (rev.2): Executia de lucrari va consta in mansardarea pavilionului administrativ in vederea realizarii spatiilor necesare cadrelor din politie, ce sunt solicitate prin tema de proiectare de catre beneficiar
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 684, 368 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7.486, 08euroGarantia de participare va fi constituita in conformitate cu prev. art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, actualizata, in forma prezentata in Formularul 4, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei.Termenul de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.NOTA: 1.In conf. cu prev. art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, actualizata, ofertantii din categoria IMMpot beneficia de reducerea cuantumului garantiei de participare cu 50%, cu obligatia respectarii prevederilor legale.2. In cazul in care ofertantul este o asociere, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare numai daca asocierea este formata in exclusivitate din IMM.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge in cadrul sedintei de deschidere orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului, in euro, fara TVA.Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prev. art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, actualizata in forma prezentata in Formularul 5. Garantia de buna executie va fi prezentata in original autoritatii contractante inainte de semnarea contractului.Restituirea garantiei de buna executie se va face dupa cum urmeaza: - 70% in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data intocmirii ultimului proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor/ certificat de acceptare provizorie a serviciilor (data acceptarii ultimei lucrari/ ultimului serviciu);
- 30% la semnarea procesului verbal de receptie finala (la expirarea ultimei perioade de garantie aferente Contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 691 , 180 si la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea operatorului economic din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentele solicitate vor fi semnate si stampilate de catre reprezentantii legali ai ofertantului. Oferta nu va contine randuri inserate, sublinieri, stersaturi sau cuvinte scrise peste scrisul initial. In cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate in acest sens, documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe fiecare pagina, semnatura reprezentantului legal sau a persoanei imputernicite sa semneze oferta si stampila.Atentie, nu se folosesc prescurtari!Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Toate documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor! Documentele/ certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 de zile calculate pana la data depunerii ofertelor.Operatorii economici nerezidenti in Romania vor prezenta o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul imputernicit sa semneze oferta in care vor fi mentionate perioadele de valabilitate pentru documentele/certificatele emise de autoritatile competente.Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: -Declaratie privind neincadrarea in prev.art.180 (Formularul A)-cazier judiciar, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din O.U.G. 34/2006 (FormularulA1)Documente de confirmare solicitate: 1. Certificat de atestare fiscala, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc sedinta de deschidere a ofertelor.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc sedinta de deschidere a ofertelor.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara deschiderii ofertelor (aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata).Nota: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor A si A1 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr. 3Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Cerinta obligatorie: Se va prezenta Formularul C, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul B.Nota: Un ofertant poate participa la procedura de achizitie publica cu o singura oferta, fie in mod individual sau ca partener (asociat) al unui consortiu/asociere/societate mixta. In caz contrar, ofertele respective vor fi respinse.Oferta trebuie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Unul dintre membri trebuie numit ca lider responsabil de contract, iar aceasta numire trebuie sa fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de catre fiecare partener in parte.Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul B¹.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante/Beneficiarului/Organismului Intermediar, in ceea ce priveste aprobarea documentelor aferente procedurii de atribuire, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: -D-na Monica Alina Truter, Director Adjunct si Reprezentant Legal al Autoritatii Contractante;
-Chestor sef de politie Buda Ioan, Inspector General al Politiei de Frontiera;
-Chestor de politie Bogdan Mihail Ivanescu, Inspector General Adjunct al Politiei de Frontiera;
-Subcomisar de politie Nusa Coman, Ofiter Responsabil de Proiect;
-Comisar sef politie Meda Voicu, Adjunct Ofiter Responsabil de Proiect.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele mai sus mentionate.In cazul in care, pentru indeplinirea cerintelor de calificare si selectie, operatorul economic invoca sustinerea unui tert, acesta din urma, trebuie sa nu se incadreze in niciuna din situatiile descrise la art. 69¹, art. 180 si art. 181 lit a), c^1) si d). In acest sens, tertul sustinator va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69¹, art. 180 si art. 181 lit a), c^1) si d), cat si un Angajament ferm prezentat in forma autentica. 1. Persoane juridice romaneCerintaobligatorie: a) certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, valabilla data depunerii ofertelor, in original sau in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului includefabricarea/comercializarea produsului care face obiectul achizitiei;
- valabilitatea mandatului administratorului/ administratorilor.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2.Persoane juridice/fizice straineCerintaobligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal si traducere autorizata in limba romana) in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ? Formularul D prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: a) ca, in termen de 45 de zile de la comunicarea instiintarii, sa prezinte dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatiaeconomico - financiara., Bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari incheiati ale ofertantului, vizate si inregistrate de organele competente, in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani financiari incheiati a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 748.000 EURO, echivalentul in moneda nationala a ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a executat in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), contracte de lucrari de constructii de cladiri (dintre care minim un contract de lucrari de extindere, modernizare sau consolidare) cuparticiparea ofertantului in valoare cumulata de cel putin374.000 euro, Resurse umane si structura managementului.Vor fi acoperite urmatoarele pozitii cheie: 1. Manager de proiect (arhitect cu drept de semnatura, absolvent al Facultatii de Arhitectura sau inginer constructor) cu vechime de minim 2 aniin managementul proiectelor de lucrari de constructii.2. Sef de santier cu experienta in executia si supervizarea lucrarilor de constructii civile de cel putin 2 ani.3. Responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate (constructii civile si instalatii), atestat., Informatii privind subcontractantii si asociatii, Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de protectia mediului Standarde de asigurare a calitatii-standardului ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de protectie a mediului-ISO 14001:2004 sau alte sisteme echivalente de management al protectiei mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: wwwe-licitatie.ro, cuantum garantie de participare: 7486, 08 euro, valabila 90 de zile de la data depunerii ofertelor
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Dobanda acumulata in conturile deschise de Autoritatea Contractanta (OPCP) pentru gestionarea Facili)
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 14:12