Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Robinet de reglare presiune


Detaliu pentru invitatia numarul 347225
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 347225/23.05.2013
Denumire contract: Robinet de reglare presiune
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CNE Cernavoda, str. Medgidiei nr. 2, Pavilion 0, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +4 0241801138, fax: +4 0241239267, persoana de contact: Andreea Vlad
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE Cernavoda, str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Romania, Pavilion 0, Camera E114 persoana de contact: Andreea Vlad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Robinet de reglare presiune
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Robinet de reglare presiune
II.1.6) CPV: 42130000-9 - Robinete, vane si dispozitive similare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 44, 462 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este880, 00 RON si va avea o valabilitate de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Se poate constitui in RON sau in valuta tarii ofertantului la cursul de schimb BNR valabil in data publicarii in SEAP a Invitatiei de participare.Garantia departicipare se constituie conform prevederilor art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conturile Autoritatii Contractante, deschise la BCR Sector 1, pentru: RON: RO94RNCB0072049718520001, EUR: RO45RNCB0072049718520010Constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta. Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMM conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, actualizata, au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III 1.1.b.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 Se completeaza Formularul III.2.1.1.ab) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.b.c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Se va completa Formularul III.2.1.1.c.d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.dIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director CNE ? Dr. Ing. Bucur Ionel, Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda Serban Marian, Director Economic ?Ec. Madalina Olteanu, Inlocuitor de drept Director Economic Petrisoaia Veronica, Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale Ionescu Horatiu, Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale Georgescu Florin, Sef Serviciu Achizitii Lojnita Viorica, Inlocuitor de drept Sef Serviciu Achizitii Gherlan Dorina; Comisia de evaluare: Corina Moldoveanu, Leila Nubin, Veronica Vames, Andreea Vlad, Leon Barascu, Simona Barbu, Luminita Livadaru 1. - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.2. - pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.3. Autorizare de punere pe piata /de comercializare emisa pe numele operatorului economic atunci cand acesta nu este fabricantul produselor.Pentru a fi luat in considerare, Certificatul constatator- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.Pentru a fi luat in considerare, documentul/certificatul- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va fi insotit de traducere autorizata in limba romana.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.NOTAIn situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.Pentru respectarea cerintelor din art. 18 lit. m din Legea 111/1996 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordin ANRMAP nr. 509/14.09.2011.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer