Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Robinete de inchidere cu sertar pana si robinete de inchidere cu ventil, actionate manual, cf caiet de sarcini nr 90/2011 cu anexa


Detaliu pentru invitatia numarul 321478
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ELECTROCENTRALE GALATI S.A.
Numar invitatie: 321478/09.03.2012
Denumire contract: Robinete de inchidere cu sertar pana si robinete de inchidere cu ventil, actionate manual, cf caiet de sarcini nr 90/2011 cu anexa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTROCENTRALE GALATI S.A.Cod fiscal: RO16044852, Adresa: Soseaua Smardan nr. 3, Galati, Telefon: +40 236448305, Fax: +40 236448275
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Smardan nr. 3, Galati, Romania, cod postal: 800700, telefon: +40 236448305, fax: +40 236448275, persoana de contact: Sebastian-Cosmin Sava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Electrocentrale Galati SA, Soseaua Smardan nr. 3 (platforma ARCELOR MITTAL), Galati, cod postal 800700, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Robinete de inchidere cu sertar pana si robinete de inchidere cu ventil, actionate manual, cf caiet de sarcini nr 90/2011 cu anexa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Robinete de inchidere cu sertar pana si robinete de inchidere cu ventil, actionate manual, cu roata de actionare avand ca fluid de lucru apa si abur, cf caiet de sarcini nr 90/2011, cu anexa.
II.1.6) CPV: 42131270-9 - Vane de trecere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 397, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantie de participare in valoare de 7956 lei cu perioada de valabilitate minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se constituie conform art. 86 al. (1) din HG nr. 925/2006.In cazul platii prin virament plata se poate face in conturile: RO32 RNCB 0141 0328 6541 0001 BCR Galati sauRO93 BRDE 180S V104 9458 1800 BRD Galati.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu deschiderea ofertei.In masura in care C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata, a.c. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val. estimata a contractului suma de 3978 lei, conform art. 278^1 litera a) din OUG 34 / 2006.Ofertele intarziate si cele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 al. (1) si (3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va preciza clar in oferta optiunea aleasa dintre cele doua modalitatati de constituire a garantiei de buna executie. In cazul alegerii optiunii ?prin retineri suucesive?, se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.prezentare formular 12A ?declaratie privind eligibilitatea?. Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului, operatorul economic (sau tertul sustinator, dupa caz) care se incadrareaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/ 2006;2.prezentare formular 12B ?declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006?. Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului operatorul economic care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 lit. a si d din OUG 34/2006;3.prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta care demonstreaza ca procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (in conformitate cu Ordinul 314/2010 emis de ANRMAP);4.prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (conform formular anexat). Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului operatorul economic care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/ 2006.Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz, de catre asociat/subcontractant/tert sustinator. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Eduard Urbanschi ? Director GeneralTatiana Pisu ? Director EconomicMihaela Nestianu ? Director ComercialDorin Ciobotaru ? Director ReparatiiLaura Pacenschi ? Sef Serviciu Achizitii.6.Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura (conform formular anexat);7.prezentare Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat (original sau copie certificata ?conform cu originalul? - formulare tip emise de autoritatile competente din tara de origine, in termen de valabilitate); Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. -pentru persoane juridice/fizice romane: prezentare Certificat constatator (original sau copie certificata ?conform cu originalul) emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: a) obiectul de activitate al ofertantului; b) nu sunt incluse mentiuni cu privire la procedura de insolventa;
-pentru persoane juridice/fizice straine - Documente similare emise in tara de origine care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente cu anexele: Contul de profit si pierderi si Date informative (copie certificata ?conf. cu originalul?)., 2.Declaratie privind cifra medie de afaceri globala, pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), conform formular anexat: ?informatii generale?.Cerinta minima de calificare : Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 700.000 lei.Pentru persoane juridice/fizice straine echivalenta lei/alta moneda se va face folosind cursul mediu anual comunicat de BNR. Acesta va fi : - pentru anul 2010:4, 2099 lei/euro;
- pentru anul 2009:4, 2373 lei/euro;
- pentru anul 2008:3, 6827 lei/euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari similare executate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de: - prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie sau un nr max de trei documente/contracte/procese verbale de receptie prin care se confirma livrari de produse similare de cel putin 300000 lei;pentru echivalenta leu/alta moneda se va folosi cursul mediu anual comunicat de BNR;documentele de confirmare a livrarilor similare sunt: a.fotocopii ale partilor relevante ale contractelor?prima si ultima pagina cu semnaturile, paginile cu obiectul contractului, durata, valoare, anexe;b.certificate/documente constatatoare/PV de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar;aceste documente trebuie sa fie semnate de un reprezentant legal sau de imputernicitul acestuia din partea beneficiarului., 2.Certificate EC de conformitate/declaratii de conformitate pentru armaturile ofertate emise de organisme notificate/producator conform HGR 584/2004, privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata a echipamentelor sub presiune, cu modificarile si completarile ulterioare sau Directiva Europeana PED 97/23/EC., 3.Acord de asociere, in original, semnat de catre membrii asocierii, daca e cazul. Daca acordul de asociere este incheiat in alta limba decat limba romana se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana .Formularul privind asocierea se va introduce in documentatia de calificare, chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati. In acest caz pe formular se va completa ?nu este cazul?., 4.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze (conform formular 12G). Formularul privind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare, chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti. In acest caz pe formular se va completa ?nu este cazul?, si acordul de subcontractare, in original, daca e cazul, semnat de contractant si subcontractant; Copia certificatului sistemului calitatii, certificat emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca producatorul respecta standardul de asigurare a calitatii ISO 9001:2000/2008, valabil, sau document echivalent (copie certificata ?conf. cu originalul?). Domeniul de activitate pentru care se certifica sistemul calitatii pentru producator trebuie sa fie de productie robineti/armaturi industriale.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, anexa la prezenta invitatie de participare - sectiunea "Documentatie si clarificari".
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer