Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Robinete si Vane


Detaliu pentru invitatia numarul 336457
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Apavital SA Iasi
Numar invitatie: 336457/02.10.2012
Denumire contract: Robinete si Vane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialApavital SA IasiCod fiscal: 1959768, Adresa: str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Telefon: 0332-413257, Fax: 0332-413230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura S.C. APAVITAL S.A. , str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Romania, cod postal: RO-700495,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. APAVITAL S.A. str. Mihail Costachescu nr. 6, Iasi, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Robinete si Vane
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Robinete si Vane
II.1.6) CPV: 42131000-6 - Robinete si vane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 274, 542.14 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.000 lei. Forma de constituire a gar. de part. care va fi acceptata: -virament bancar: cont RO81ABNA2400264100189525 deschis la Cont RBS Bank Iasi -instrument de garantare emis in conditiile legii de societate bancara(scrisoare de garantie bancara - Formularul 8) ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original; -ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Valabilitate: 90 de zile de la data limitade depunere a ofertelor. Gar. de part. va fi prezentata doar in original cel mai tarziu la data si ora limita de deschiderie a ofertelor. In cazul in care un operator economic depunde contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, aut. contr. va retinde contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2.745, 42 lei, in conformitate cu prevederile art. 278ยน din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de const. a gar. de buna executie: - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(scrisoare de gar.bancara - Form. 9) sau de o soc. de asigurari, in favoarea aut. contr.S.C. APAVITAL S.A.; - retineri succesive din val. lunara a fact. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp. aut. contr. Deoarece aut. contr. este operator economic cu capital integral de stat, contr. are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (Hotararea 1045/19.10.2011). Prima depunere va fi de minim 0, 5% din valoarea totala a contractului si precede acestuia. Ofertantul va opta pentru una din modalitati in oferta financiara. NOTA: Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 1 ; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 2; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 3(pesoanele care detin functii de conducere in cadru S.C. APAVITAL S.A. pentru aceasta procedura sunt mentionate in formular); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 4. Forma de inregistrare a persoanelor juridice romane: Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic.obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.Nota: Ofertantul ce va fi clasat pe primul loc, va prezenta inainte de comunicarea rezultatului procedurii pentru conformitate (la cererea autoritatii contractante), certificatul constatator in original sau copie legalizata.Forma de inregistrare a persoanelor juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident (Statut, Act Constitutiv, etc).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic areintentia sa o subconttracteze (daca este cazul)Se va completa Formularul nr. 5 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti. Se vor indica partile din contract pe care subcontractantul /subcontractantii urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora. Certificatul ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului).Documentul trebuie sa fie prezentat in copie certificatul pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara
Termen de Livrare
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Termen de Livrare" (Pt) se acorda astfel: a) Pentru un termen mai mic sau egal cu Tmin (2 zile), acceptat de Autoritatea Contractanta (exprimat in zile calendaristice) se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 10 puncte. b) Pentru un termen de livrare mai mare decat Tmax (15 zile), acceptat de Autoritatea Contractanta, oferta se considera neconforma. c) Pentru un alt termen de livrare mai mic decat Tmax si mai mare decat Tmin se acorda puncte dupa formula: Pt=(termen minim/termen n)x10; Observatie: Termenul minim de livrare Tmin=2zile iar termenul maxim de livrare Tmax=15zile.
Caracteristici tehnice si functionale
70
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Caracteristici tehnice si functionale" se acorda astfel: a) pentru o protectie anticoroziva de calitate superioara, atat interioara cat si exterioara, dovedita printr-un certificat GSK, se acorda 10 puncte; b) Pentru alt tip de protectie anticoroziva se acorda 0(zero) puncte; c) Daca piulita sertarului este fixa, integrata in corpul de fonta al sertarului se acorda 25 de puncte; d) Daca piulita sertarului nu este fixa, integrata in corpul de fonta al sertarului se acorda 0 puncte.
Termen de Garantie
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Termen de garantie" (Tg) se acorda astfel: a) Pentru un termen de garantie mai mare sau egal cu Tg max(10 ani), acceptat de Autoritatea Contractanta se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 5 puncte. b) Pentru un termen de garantie mai mic decat Tgmin (2 ani), acceptat de Autoritatea Contractanta, oferta se considera neconforma. c) Pentru un alt termen de garantie mai mic decat Tgmax si mai mare decat Tgmin se acorda puncte dupa formula: Tg=(termen n/termen maxim)x5; Observatie: Termenul minim de garantie Tg min=2ani iar termenul maxim de garantie Tg max=10ani.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste atasata prezentei invitatii de participare (www.e-licitatie .ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer