Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - robineti cu ventil Dn 25 Pn 64 cu capete de sudare din otel inoxidabil austenitic instalatie GS1


Detaliu pentru invitatia numarul 321946
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 321946/16.03.2012
Denumire contract: robineti cu ventil Dn 25 Pn 64 cu capete de sudare din otel inoxidabil austenitic instalatie GS1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 0750250568, fax: +40 0252/323685, persoana de contact: Codruta Naramzoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RAAN, DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin - SALA DE LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: robineti cu ventil Dn 25 Pn 64 cu capete de sudare din otel inoxidabil austenitic instalatie GS1
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: robineti cu ventil Dn 25 Pn 64 cu capete de sudare din otel inoxidabil austenitic instalatie GS1
II.1.6) CPV: 42131144-7 - Vane de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 338 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.706 leiPentru intreprinderile mici si mijlocii (IMM), garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%, respectiv 853 lei. In acest caz, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, conform art.3 din Legea 346/2004 prezentata in original, la vedere.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie, conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H. nr. 925/2006, prin: - virament bancar in contul RAAN cod IBANRO02RNCB0179034575410001 BCR Sucursala Mehedinti, sau- instrument de garantare - Formular nr. 8 emis in favoarea RAAN, in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, prin instrument de garantare Formular nr.15emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului, cu valabilitatea cel putin egala cu durata contractului, care devine anexa la contract. In cazul neprezentarii scrisorii de garantie bancara in termen de 15 zile opereaza rezolutiunea contractului de deplin drept.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006 cu toate modificarile ulterioareCompletare si prezentare Formular nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea, in original.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta de catre tert/terti, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.Cerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUGG nr.34/2006 cu toate modificarile ulterioareCompletare si prezentare Formular nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu exista prevederi referitoare la astfel de declaratie, sau aceasta nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: a) Achizitorul are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de servicii orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006;b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta de catre tert/terti, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din ordonanta.c) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta, nu se solicita a fi indeplinite de eventualii subcontractanti.Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu toate modificarile ulterioarePrezentare Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006, in original.Nota: Ofertantul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinatorcare are drept membri in cadrul Consiliului de administratie / Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt :1. Constantin Bolocan ? Director General RAAN2. Gheorghe Dulcea ? Director Dir. Economico-Financiara RAAN3. Dumitru Marculescu ? Director Directia Tehnica RAAN4. Cristinel Cirneanu ? Director Adj. MEA, ROMAG PROD5. Gabriel Stefana? SefBirou Reparatii RAAN6. Angelica Popescu ?Sef Serviciu Achizitii Publice RAAN7. Constantin Enache ? Sef Serviciu MEA, ROMAG PROD8. Luminita Stanciulescu ? Serv. Contab., Analiza Econ., ROMAG PROD9. Diana Popescu - Birou Reparatii RAAN10. Dorina Minzala - Serviciu Contencios-Juridic RAAN11. Liliana Pacala ? Serviciu MEA, ROMAG PROD12. Codruta Naramzoiu - Serviciu Achizitii Publice RAAN13. Valerica Bobocel - Serviciu Contencios-Juridic RAAN14. Iulian Raicu - Sef Serviciu Contencios-Juridic RAANEventualii subcontractanti si/sau terti sustinatori trebuie sa indeplineasca cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 69^1 din ordonanta.Cerinta nr. 4Certificarea faptului caparticiparea la aceasta procedura este in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010)Prezentare Formular nr. 4 ? Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta, in original. Cerinta nr. 1Declararea apartenentei din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul castigator are obligatia de a prezenta documentulin originalsau copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse autorizat in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale despre ofertant si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, care sa confirme experienta in livrarea de produse similare, insotita de cel putin 1 (un) document prin care se confirma livrarea produselor similare., Cerinta nr. 2: Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala de care beneficiaza ofertantul (daca este cazul), in vederea demonstrarii cerintei minime de calificare privind experienta similara Cerinta nr. 1Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP- atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer