Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Role benzi transportoare


Detaliu pentru invitatia numarul 345802
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CET GOVORA S.A
Numar invitatie: 345802/24.04.2013
Denumire contract: Role benzi transportoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Role benzi transportoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de role pentru benzi transportoare pe tipuri si dimensiuni diferite conform cerintelor din caietul de sarcini si anexe
II.1.6) CPV: 42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare = 1000 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 60 zile de la data limita de primire a ofertelor si trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, se constituie prin virament bancar (cod IBAN RO45RNCB 0263006180570001 deschis la BCR Valcea; avand ORC : J 38/683/1997 si CIF :10102377 cu atribut fiscal RO) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii. NOTA: Potrivit prevederilor articolului 17 aliniat 3) si aliniat 4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare, se va transmite in SEAP in format electronic cu semnatura electronica.Daca garantia este constituita printr-un instrument de garantare va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor. Echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de Participare.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in situatia in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi suma calculata in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 5% fara TVA din valoarea contractului atribuit si se constituie in termen de 7 zile de la semnarea contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform HG 1045/2011, care devine anexa la contract. Ofertantul are obligatia de a mentiona in Formularul 10A, modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (completare Formular 1)2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (completare Formular 2)3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent (completare Formular 3)4. Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69ยน*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Dr. ing. Mihai BALAN; Director Economic ? ec. Constantin LAPADAT; Sef Divizie comerciala ? ing. Cito DRAGAN; Sef Serviciu Aprovizionare ? ing. Ioan LAZAR; Serviciul Aprovizionare ? ec. Ion NECIU Compartiment Juridic ? cs. Jr. Radu Tenea, Serviciul Financiar-ec. Gheorghe MATEI; Sef Serviciul Achizitii Publice ? ing. Livia COCLET Serviciu Achizitii Publice ? ing. Mihai Birzan (completare Formular 4)- NOTA : Formularele 1, 2, 3 si 4 se gasesc in sectiunea FORMULARE Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial; in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va transmite autoritatii contractante documentul solicitat la aceasta cerinta in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, raportati la data limita de primire a oferteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: 1. Ofertantul va prezenta o lista a ?Principalele livrari de produse in ultimii 3 ani? (cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de primire a ofertei), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, cod CPV indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;2. Ofertantul va prezenta a cel putin un document/ contract /proces verbal de receptie, prin care sa comfirme livrarea de produse similare. Standarde de asigurare a calitatii/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 , sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer