Achizitie publica - Rulmenti
Detaliu pentru invitatia numarul 353542
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353542/10.09.2013
Denumire contract: Rulmenti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET GOVORA S.ACod fiscal: R10102377, Adresa: Strada Industriilor, Nr.1, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250733601/ +40 250733602-365, Fax: +40 0250732890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Rulmenti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Rulmenti de tip SKF care vor fi utilizati experimental pentru intretinerea si repararea agregatelor rotative de importanta mare in functionarea instalatiilor de productie, cu regim de functionare de 24h/24h in medie 300 zile anual, (a caror indisponibilizare ar produce pierderi importante in productia de energie), in vederea reducerii duratei reparatiilor si scaderea costurile de productie.
II.1.6) CPV: 44442000-0 - Rulmenti cu role (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 1500 lei. Perioada de valabilitate: 2 luni de la data limita de primire a ofertelor. Se constituie prin virament bancar (RO45 RNCB026300618057 0001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea ) sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari. NOTA: Potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica si in original la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor. In situatia in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, sau contestatorul isi retrage contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma/sumele prevazute de art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006. Echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de Participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - completare si prezentare Formular 12 A ;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din din OUG 34/2006 -completare si prezentare Formular 12 B ;
-Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010- completare si prezentare Formular 20 "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Ofertantul/candidatul /ofertantulasociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului deconducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Document edificator : Declaratie pe propria raspundere- Formularul C din Sectiunea Formulare.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ? dr.ing. Mihai Balan, Director Economic ? ec. Constantin Lapadat, Sef Divie Comerciala - ing. Cito Dragan, Sef Serviciu Achizitii Publice - ing. Livia Mihaela Coclet, Compartiment Juridic - cs. jr. Radu Tenea, Sef Seviciu Aprovizionare - ing Ioan Lazar, Seviciul Aprovizionare - ec. Dumitru Statie, Serviciul Aprovizionare-ing. Cecilia Cataniciu, Serviciul Financiar-ec. Gheorghe Matei, Seviciul Achizitii Publice ? sing. Minodora Balasete. Inregistrarea operatorului economic - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.In etapa de evaluare a ofertelor autoritatea contractanta poate solicita, prin intermediul SEAP-ului, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara, in ultimii 3 ani. Se va prezenta o lista a principalelor produse similare livrate, care va contine valori, perioada si locul livrarii produselor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare cu cele din oferta sa tehnica., Declaratie referitoare la personalul de specialitate de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului.Se va prezenta tabel cu personalul de specialitate care poate acorda asistenta tehnica de specialitate la montaj sau la gasirea de solutii de imbunatatire a fiabilitatii Standarde de asigurare a calitatii/alte documente prin care ofertantul atesta ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001, sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 08:26