Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Saboti CFR


Detaliu pentru invitatia numarul 342434
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 342434/05.02.2013
Denumire contract: Saboti CFR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA N. IORGA, NR. 1, DR. TR. SEVERIN, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250517, fax: +40 252323685, persoana de contact: REGISTRATURA /SERVICIUL APROVIZIONARE MARKETING
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA N. IORGA, NR. 1, DR. TR. SEVERIN - sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Saboti CFR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Saboti CFR, CPV 34946240-4, conform Caietului de sarcini nr. 16808/20.12.2012.
II.1.6) CPV: 34946240-4 - Saboti si saboti-pene (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 553, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11060 lei (5 % lei pentru IMM). Incadrarea in categoria IMM va fi dovedita, daca este cazul, prin depunerea Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - Formular IMM, conform art.3 din Legea 346/2004 prezentata in original, la vedere. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006: - Prin virament bancar in contul RAAN cod IBANRO02RNCB0179034575410001 BCR Sucursala Mehedinti, sau - Prin instrument de garantare ? (Formular 8) emis in favoarea RAAN, in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie. Echivalenta din lei in valuta (cursul de schimb BNR) , a garantiei de participare, se face cu 5 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Formular nr. 13) , in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006Completare si prezentare Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea?, in originalNota: In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006Completare si prezentare Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006?, in original.Nota: In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei (neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. 34/2006?, in original).Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Prezentare Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006?, in originalNota: Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator? care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie / Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu funtie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Director General : dr.ec. Gheorghe DULCEA- Director Directie Economica : ec.Mariana SIMION- Director Directie Comerciala: ing. Georgeta CHIVU- Director Cercetare Dezv. Suc.ROMAG ?TERMO?fiz.Silviu CIOCLEI- Sef Serv. Achizitii Publice ing. Angelica POPESCU- Sef Serv. Cont.-Juridic cons. jr. Iulian RAICU- sef Serv. Serviciu Aprov. ? R.A.A.N.-ex. ing.. Anca POPESCU- Sef Serviciu Economico-Financiar ? RAAN: ec. Cornelia BLINDU- sefServ. Aprov. - Suc. ROMAG ?TERMO ing. Rio SVOBODA-Sef Sectie C.F.U.- Suc. ROMAG ?TERMO ing. Florinel SIMA-Sef AQ Suc. ROMAG ?TERMO ing. Sergiu DERJAC- Serv.Financiar ? Contabil: ec. Constantin CROITORU- Serv. Aprov.? Marcheting?R.A.A.N.- ex. chim. Elena MOCANASU- Serv. Aprov. Suc. ROMAG ?TERMO ? sing. Stelian IORGA- Serv. Cont.-Juridic: cons.jr. Dorina MINZALA- Serv. Achizitii Publice? R.A.A.N.-ex.: ing. Livia DOROBANTUCerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere, prin care se certifica faptul caparticiparea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010)Prezentare Formular nr. 4 ? ?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?, in original Cerinta nr. 1Declararea apartenentei din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Pentru persoane juridice/fizice romane: Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - informatiile cuprinse in sertificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertalor. Acest certificate nu are inscrisuri cu privire la valabilitate.-se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata« coform cu originalul ».Conditie de calificare: Din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluitrebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Pentru persoane fizice/juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.Cerinta nr. 2Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica FeroviaraOfertantiivor prezenta: - Autorizatie de Furnizor Feroviar si Certificat de Omologare Tehnica Feroviara sau, dupa caz, un Agrement Tehnic Feroviar, conf. HG 626 / 1998 si O.M.T 290 / 2000 , pentru serviciile ce fac obiectul achizitiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale privind operatorul economic si cifra medie globala de afaceri din ultimii 3 ani - ?Fisa de informatii generale?. Nu se impune o valoare privind cifra de afaceri pe care operatorul economic trebuie sa o indeplineasca. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ?continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale Cerinta nr. 1Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer