Achizitie publica - sac transport cadavre si materiale sala autopsie
Detaliu pentru invitatia numarul 338193
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338193/25.10.2012
Denumire contract: sac transport cadavre si materiale sala autopsie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICod fiscal: 2844545, Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244521641, Fax: 0244521641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: sac transport cadavre si materiale sala autopsie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: PUDRAHIDROABSORBABILA? CANTITATE MINIMA / 24 LUNI ?45 BUC-CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 50 BUCGELANTISEPTIC -CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI - 90 BUC -CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 96 BUCSACPENTRUTRANSPORTULCADAVRELOR -CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI - 2000 BUC -CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 2400BUCSPUMAPROTECTOARE -CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI -65BUC -CANTITATE MAXIMA /24 LUNI-72BUCODORIZANTSPECIALIZAT PENTRU SECTORULFUNERAR -CANTITATE MINIMA/ 24 LUNI - 65BUC -CANTITATE MAXIMA /24 LUNI- 72BUC
II.1.6) CPV: 33922000-9 - Pungi pentru transportul cadavrelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 257, 564 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constitutita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si /sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art.278 .1 din OUG 34/ 2006. Nota: La procedurile online, obligatoriu garantia de participare se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.
Garantie de buna executie
CompletareasiprezentareaFormularuluinr8dinSectiuneaIIIaprezenteidocumetatiideatribuireGarantia de buna executieacontractuluisepoateconstituidecatrefurnizorinscopulasigurariiautoritatiicontractantede indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului subsecvent. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prinrt-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in temen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului cadru. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din valoarea totala a contractului subsecvent, fara TVA, garantia de bunaexecuitie se poate constitui conform prevederilor art.89 alin 2 din HG 925/2006.art90alin1-3.si HG1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale conform formularului nr.3
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Produselesa aiba marcaj CE.Mostre din fiecare produs ofertant, cu titlu gratuit, in ambalajul in care se va face livrarea .Mostrele trebuie depuse la sediul autoritatii contractante inainte de data-limita de depunere a ofertelor(ART.19 ALIN.3 HG1660/2006). Livrarile de produse se confirma prin prezentareaunor certificate /documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de cate oride catre clientulbeneficiar in conformitate cu prevederile art.188 alin (1) lita) din OUG 34/2006.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Certificat ISO 9001 ( copie conform cu originalul, semnat si stampilata) sau orice alte documente emise de organismele abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SJUP va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 14:15