Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SACI DIN POLIETILENA PENTRU DESEURI


Detaliu pentru invitatia numarul 326013
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANI
Numar invitatie: 326013/08.05.2012
Denumire contract: SACI DIN POLIETILENA PENTRU DESEURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANICod fiscal: 4350505, Adresa: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani, Telefon: 0237625000/223 - 0237622257, Fax: 0237625191
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SACI DIN POLIETILENA PENTRU DESEURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata cumulata a achizitiei este de 98.000, 00 . Mentionam ca din aceasta 67.500, 00 reprezinta achizitia pentru anul 2012 si 30.500, 00 suplimentare in 2013 in temeiul art. 6, alin. 3 din HG925/2006. Propunerea financiara va fi intocmita in raport cu valoarea estimata pana la sfarsitul anului 2012 respectiv 67.500, 00 lei fara TVA si nu raportat la valoarea estimata cumulat.Saci din polietilena pentru deseuri: - NEGRII 500x700x0, 07mm;
- GALBENI INSCRIPTIONATI 500x700x0, 07mm.
II.1.6) CPV: 19640000-4 - Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 1 % din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv 675 lei.- Modul de constituire a garantiei de participare: - se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, cont nr. RO67TREZ6915005XXX000098 Trezoreria Focsani. Se va depune scanat in SEAP.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- Depunerea la casieria autoritatii contractante, in numerar, a sumei precizate mai sus.- In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.- Instrumentul de garantare va trebui sa faca referire expresa la cererea de oferta privind achizitionarea de SACI DIN POLIETILENA PENTRU DESEURI, cod CPV 19640000-4, perioada de valabilitate a acestuia trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.- Garantia de participare va fi executata de catre autoritatea contractanta in cazul in care castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul de achizitie publica sau daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia.- Garantia de participare constituita de ofertantul necastigator se restituie de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ ofertantii castigatori, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.- Garantia de participare constituita de ofertantul castigator se restituie de autoritatea contractanta in termen de 15 zile de la semnarea contratului de achizitie publica.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la Licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006Lista persoanelor care detin functie de decizie in cadrul Autoritatii ContractanteManager, Dr. Nicolae-Ioan MoiseDir. fin. contabil, Ec. Ionica PopescuDir. medical, Dr. Valentin OcheanSef Serv. Adm. si Achizitii, Ing. Viorel-Ioan Pisu Cerinta nr. 1Certificat constatator omis de Oficiul Registrului ComertuluiPrezentarea certificatului valabil la data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului castigator ii se va cere sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. Pentru persoanele straine va trebui sa prezinte un document edificator care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer