Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - saci polietilena


Detaliu pentru invitatia numarul 345549
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Numar invitatie: 345549/19.04.2013
Denumire contract: saci polietilena
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: STR. REPUBLICII NR. 37, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII NR. 37, camera 46, Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. REPUBLICII NR. 37, camera 33, Oradea, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: saci polietilena
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: SACI POLIETILENA, cantitati an 2013cantitati an 2014Saci polietilena negriminim 9333 bucmaxim112000 bucminim 4667 bucmaxim 56000 bucSaci polietilena galbeniminim 7053 bucmaxim84666 bucminim 3527 bucmaxim 42334 bucSaci polietilena transparentiminim 5333 bucmaxim56666 bucminim 2667 bucmaxim 28334 bucSaci polietilena albastriminim 4853 bucmaxim58266 bucminim 2427 bucmaxim 29134 buc
II.1.6) CPV: 19640000-4 - Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 678 - 112, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de partic.este in cuantum de: 2250.60leisau alta valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in S.E.A.P.Modul de constit.a gar.de partic.: Se constit.prin virament bancar sau printr-un instr.de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc.de asigurari, in lei, in conform.cu prev.art.86 din HG925/2006, in cuantumulmentionat si cu o per.de valab.egala cu per.de valab.a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de primire a ofertei.-Pentru plata prinnumerar, aceasta se poate achita la casieria aut.contr., intre orele 7.00-11.00.sau 12.00-15.00.- In cazul in care ofert.opteaza pentruconst.gar.de partic.prin virament bancar, contul deschis de AC este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la TrezoreriaOradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in favoarea AC.Incazul in care of.declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contr.de furnizare produse in conditiile de baza impuse prin docum.deatrib., in termenul prevazut, la pretul de atribuire, de neconstituirea garantiei de buna exec.in cond.din contract, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie.Valoarea garantiei de participare care seva retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata , conf. art. 278^1 alin. (1), lit. a) dinOUG 34/2006 .Modalitati de retinere a garantiei de participare: (in temeiul art. 87 alin.1)). a) in cazul in care ofertantul isi retrage oferta inperioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semnezecontractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract., in conformitate cu prevederile art.90 alin (1) din H.G.925/2006.Prevederile art.86 alin (2)-(4) se aplica in mod corespunzator
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/12.10.2010 (Formular 1)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 12C)Persoanele cu functie de decizie sant: -Manager , Dr.Carp Gheorghe-Dir. Fin.- Contab. , EC. MAGHIAR MARCELComisia de evaluare: -As.Rob Florin - PRESEDINTE-Ec.Iurcov Bogdan ? MEMBRU-Ec.Dragan Doru - MEMBRU - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial ( informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor), in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampiladin care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii .Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceriglobala pe ultimi 3 ani.Nota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de alua inconsiderare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-ainceput activitatea .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer