Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SAD Sisteme de Automatizare a Distributiei pentru SD Satu-Mare Mare etapa I si SD Bistrita, etapa I si etapa II


Detaliu pentru invitatia numarul 352074
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 352074/06.08.2013
Denumire contract: SAD Sisteme de Automatizare a Distributiei pentru SD Satu-Mare Mare etapa I si SD Bistrita, etapa I si etapa II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 0264205435, fax: +40 0264205425, persoana de contact: IOANA MIHAIELA OLTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SAD Sisteme de Automatizare a Distributiei pentru SD Satu-Mare Mare etapa I si SD Bistrita, etapa I si etapa II
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia se compune din trei obiective de baza: 1.SAD Sisteme de Automatizare a Distributiei pentru SD Bistrita, etapa I- lucrarea consta in montarea si integrarea in SCADA a 7 separatoare telecomandate existente si montarea a 6 separatoare telecomandabile si 3 reanclansatoare telecomandabile.2.SAD Sisteme de Automatizare a Distributiei SD Bistrita, etapa II- lucrarea consta in montarea a 11 separatoare telecomandabile integrate in SCADA si 2 reanclansatoare telecomandabile integrate in SCADA si 3. SAD Sisteme de Automatizare a Distributiei pentru SD Satu-Mare Mare etapa I-lucrarea consta in montarea si integrarea in SCADA a 20 separatoare telecomandate.Valoare estimata a achizitiei este de 3.908.141, 92lei si se compune din: -Valoarea de baza (de executie a lucrarilor) in suma de3.553.970, 95lei la care se adauga TVA conform codului fiscal in vigoare.-Cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 354.170, 97 reprezentand un procent de procent de 9, 9655%.
II.1.6) CPV: 45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 908, 141.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 70.000lei (respectiv 35.000lei pentru IMM-uri)se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si va avea valabilitatea pe toata durata de valabilitate a ofertei ? 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. In conformitate cu art.278^1 alin.(1), lit.b) si alin.(2), din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta va retine contestatorului dingarantia de participare suma de 7.333, 97 lei, daca contestatia este respinsa ca nefondata.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este 10%(resp 5% pt IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: 1.prin instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devin anexa la contract;valabilitatea acestora va acoperii intreaga perioada de garantie de buna executie;2.Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului; Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-formular A;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181- formular B;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat, bugetele asigurarilor sociale de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi de la procedura conf. art. 181 lit.c), din OUG 34/2006. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi indeplinite daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conf.art.9, alin.(1) din Ordinul509/2011.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Formular A1-Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, conform prevederilor articolului 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata, sunt Ilie Simion Tura? director general, Cristian Muresan? director dezvoltare, Olivia Stanca- Director Economic, Constantin Buda - Director Tehnic 110kV, Mihaela Torje-Cons.jr., Maria Mandrean-Sef Birou Disciplina Contractuala, Ada Sanda Lucia Pintican - sef Serviciu Investitii, Nicolae Bogdan - sef SEM 110kV, UCC , Mihaiela Oltean- Sef Serviciu Achizitii, Liana Bogdan-Serv Achizitii - in original ;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMA-formular A2 Certificat constatator, in original/copie legalizat/copie"conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor;sau-Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului-(in original/copie legalizat/ copie" conform cu originalul");sau-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentul se va prezenta in original/copie legalizat/copie "conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).-se va prezenta o copie a ?Atestatului de tip C2A? eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE), care confera dreptul legal pentru proiectarea si executia de statii electrice , cerinta necesara conform art.12 din Ordinul ANRE nr.23/2013;in conformitate cu L123/2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012 , insotit de dovada depunerii lui.Bilantul va cuprinde formularele: 10;20;30;40, Fisa de informatii generale ? Se va completa si depune Formularul B2 din Sectiunea Formulare.Se solicita ca media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 7.107.941, 4leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se va completa si depune, Formularul C3 din SectiuneaFormulare, Experienta similara se va demonstra prin prezentarea de minim a unui contract/cumul de contracte finalizate si indeplinite in ultimii 5 ani, a carui obiect/obiecte fiind executia de lucrari similare, in retele aeriene de 20kV de complexitatea celor solicitate prin caietul de sarcini, cu o valoare de minim 3.000.000lei.Experienta similara se confirma prin prezentari de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Se va completa si depune, in original, Formular B4 din sectiunea formulare, Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe va completa si depune, in original, Formularul F din Sectiunea Formulare, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Se va completa si depune, in original, Formularul E din Sectiunea Formulare, Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Se va completa si depune, in original, Formularul D1 din Sectiunea Formulare, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia.Cerintele cu privire la Situatia personala a candidatului ofertantului siCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Cerintele cu privire la Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achitaaceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractual. Se va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea formulare Se va prezenta, certificat ISO 9001/2008 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme caoperatorul respecta standardul de asigurare a calitatii, Se va prezenta, certificat ISO 14001/2005 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme caoperatorul respecta standardul de mediuPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer