Achizitie publica - Salamuri
Detaliu pentru invitatia numarul 278201
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Cod de identificare fiscala: 17104359
Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova
Telefon: 0251416365
Fax: 0251417838
Denumire invitatie: Salamuri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15131120-2 - Salamuri (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare Salamuri
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.02.2011 15:50
Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2011 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: craiova, str.n.titulescu, nr.22
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2011 09:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: craiova, str.n.titulescu, nr.22
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 32, 938 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a ofertantului: Decl.eligibilitate;Decl. neincadrare in prevederile art.181 din OUG 34/2006;Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale: certificat de inregistrare la ORC;doc. din care sa rezulte ca ofertantul este specializat in producerea sau comercializarea prod. ofertate;Situatiaeconomico-financiara : fisa de informatii generaleCapacitatea tehnica si sau profesionala: autorizatie sanitara de functionare pentru transportul produselor ofertate;sau contract de inchiriere al mijlocului de transport insotit de autorizatia sanitara ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocului de transport respectiv si pe numele proprietarului acestuia;declaratie norme de protectia muncii;declaratie capacitatea tehnico-financiaraGarantie de participare: 330, 00 lei(valabilitate 30 zile)
seap si sediul autoritatii contractante