Achizitie publica - SALOPETE
Detaliu pentru invitatia numarul 338602
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338602/01.11.2012
Denumire contract: SALOPETE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: 14491102, Adresa: STRADA BRESTEI NR 2, Craiova, Telefon: +40 372523245, Fax: +40 372523810
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Severinului nr.125 (fosta blv. N. Titulescu, nr.187), Dep. Achizitii, etaj 3, Craiova, Romania, cod postal: 200581, telefon: +40 372523238, fax: +40 372523810, persoana de contact: ADRIANA MOTROC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Severinului nr.125 (fosta blv. N. Titulescu, nr.187), Dep. Achizitii, etaj 3, Craiova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SALOPETE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de Salopete
II.1.6) CPV: 18114000-1 - Salopete de lucru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 570 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1255, 70lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data si ora limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in contul nr. RO 03 BRDE 170 SV 2668 9741 700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. Ordinul de plata sau scrisoarea de garantie bancara in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele de eligibilitate. In cazul in care operatorului economic ii este respinsa o eventuala contestatie de catre CNSC, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG 34/2006. La stabilirea garantiilor de participare se vor aplica prevederilor Legii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 7% din valoarea de adjudecare fara TVA a contractului de furnizare; b)Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform art.90, alin.(1) din HG925/2006). Termenul de valabilitate al garantiei de buna executie va fi pe toata durata contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cornelia Ionescu? Director Directie Administrativ-Financiar, Ion Dobrescu ?Director DSDA, Viorel Catana - Presedinte Comisie de evaluare (Presedinte cu drept de vot), Magdalena Rotaru- Membru al Comisiei de evaluare, Aurelian VANCEA - Membru al Comisiei de evaluare, Marius Mitrea- Expert cooptat, Ioan URSULESCU- Expert cooptat, Adriana Motroc - Expert cooptat.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale(formulare tip eliberate in termenul de valabilitate de autoritatile competente din tara). Obligatiile exigibile la plata la data organizarii licitatiei sunt cele aferente lunii anterioare (original sau copie conforma cu originalul).Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util cazierul judiciar, acesta poate prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care sa confirme ca nu se afla in situatia prevazuta la art.181 lit.d din OUG nr. 34/2006 urmind ca prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tirziu de data aprobarii hotaririi de atribuire (Formularul 12B).Conform Ordinului nr. 314/2010, se va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei (in original sau copie conform cu originalul).Pentru persoane juridice/fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (certificat de inregistrare ca persoana juridica), in original sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea financiara de sustinere a achizitiei cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin 226026 lei. Cifra de afaceri se va calcula la cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an prin raportare la BNR sau eu.europa.budget.La stabilirea cifrei de afaceri se vor aplica prevederilor L. nr.346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr.27/2006 pentru IMM.Se va prezenta Formularul B2-Informatii Generale, Ofertantul va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pentru anii 2009, 2010, 2011 in original sau copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze in ultimii trei ani furnizarea de produse similare cu cele solicitate prin Caietul de Sarcini, cu o valoare egala sau mai mare decat: 62785Lei(fara TVA), Un document care sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul furnizarii produselor au fost inregistrate: ? neconformitati care au condus la reluarea livrarii;? cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;? receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Se vor prezenta copii ale proceselor verbale de receptie pentru produsele prezentate ca experienta similara sau o recomandare., Un document care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, numarul si pregatirea cadrelor de conducere., Se vor prezenta mostra, declaratia de conformitate si certificatul de conformitate/examinare si anexexele acestuia cu cerintele esentiale de securitate si sanatate (caracteristici tehnico-functionale si de securitate si sanatate) emise de catre un organism notificat in limba romana pentru produsele solicitate. Prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii conform Standardului ISO 9001/2008 emis de organisme acreditate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie se afla publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 10:30