Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Salopete? si ?Incaltaminte de protectie?


Detaliu pentru invitatia numarul 330522
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 330522/27.06.2012
Denumire contract: ?Salopete? si ?Incaltaminte de protectie?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala de Transport Bucuresti - Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011736, telefon: +40 212016236, fax: +40 213172300, persoana de contact: Doina Luminita Stoica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala de Transport Bucuresti - Sos. Stefan cel Mare nr. 1A, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Salopete? si ?Incaltaminte de protectie?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor furniza produsele in conformitate cu caracteristicile tehnice prevazute in caietele de sarcini.
II.1.6) CPV: 18114000-1 - Salopete de lucru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 44, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. este de 881 lei pt. ambele loturi, defalcata in mod corespunzator, astfel: - lotul I ?433 lei;
- lotul II ? 448 lei.Modul de constit. al garantiei de particip.: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea AC, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada de valabilit. ceruta (Formular F1);? OP in copie, cu conditia confirmarii intrarii sumei respective in contul curent al AC, pana la data deschiderii ofertelor; in caz contrar, la sedinta de deschidere a ofertelor se va prezenta ordinul de plata in original. Plata garantiei de particip. se va face in contul RO32 RNCB 0078 0070 7564 0001, deschis la B.C.R. ? Sucursala Stefan cel Mare.? orice instrum. de garantare emis de o societ. de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada de valabilit. ceruta.? numerar, la casieria AC.Perioada de valabilit. garantiei de particip.: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.AC are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de particip., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urm. sit.: ? isi retrage oferta in perioada de valabilit. a acesteia;? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;? oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilit. a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este in cuantum de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire al garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, de regula, printr-o scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular F2).Valabilitatea garantiei de buna executie va fi stabilita conform clauzei ?Garantia de buna executie a contractului? din proiectul de contract, parte a prezentei documentatii de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie de eligibilitate (Formular F4) si cazier judiciar pentru persoane juridice eliberat de I.G.P.R., valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie certificata;b) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Formular F5); certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau Administratia Financiara (datorii la bugetul consolidat general) si certificate de taxe si impozite locale, privind situatia datoriilor scadente, in luna anterioara celei in care se depun ofertele; ambele certificate se vor depune in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;c) Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 (Formular F6);d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formular F7);e) Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular F8). Certificat constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sa reiasa obiectul de activitate;obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse similare din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, insotita de o copie dupa partile relevante ale unui contract cu obiect similar, sau dupa partile relevante din actele aditionale respective (daca este cazul), inclusiv procesele verbale de receptie aferente acestuia (Formular F9);, La deschiderea ofertelor ofertantii vor prezenta o mostra din tipul de produs solicitat; mostrele vor fi pastrate la beneficiar pana la stabilirea firmei castigatoare. Mostra firmei castigatoare va fi pastrata pana la receptionarea produselor. Certificatul sistemului de management al calitatii (emis de catre un organism acreditat) conform ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer