Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Santuri si rigole betonate necesare finalizarii investitiei ?Modernizare drumuri de interes local in comuna Catina, judetul Buzau?


Detaliu pentru invitatia numarul 336208
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Catina (Primaria comunei Catina)
Numar invitatie: 336208/26.09.2012
Denumire contract: Santuri si rigole betonate necesare finalizarii investitiei ?Modernizare drumuri de interes local in comuna Catina, judetul Buzau?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Catina (Primaria comunei Catina)Cod fiscal: 4055785, Adresa: comuna Catina, judetul Buzau, Catina, Telefon: 0238/524430, Fax: 0238/524430
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Catina, judetul Buzau, Catina, Romania, cod postal: 127145, telefon: +40 238524430, fax: +40 238524430, persoana de contact: -
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Catina, Comuna Catina, judetul Buzau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Santuri si rigole betonate necesare finalizarii investitiei ?Modernizare drumuri de interes local in comuna Catina, judetul Buzau?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie santuri si rigole betonate necesare finalizarii investitiei ?Modernizare drumuri comunale in Comuna Catina, judetul Buzau?.
II.1.6) CPV: 45112100-6 - Lucrari de sapare de santuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 226, 554.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 4.000 lei; Valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate de constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006. IN cazul utilizarii OP, contul este RO36TREZ1692145020401XXX, Trezoreria Patirlagele.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari; Modalitate: in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, functie de valoare, alin. 1 si 2. Ramin aplicabile prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie eligibilitate (Formular B1) .- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (Formular B11). Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Radu Gheorghe ? Primar; Gheorghe Negoita ? Viceprimar; Diaconu Dorina ? secretar; Consilieri locali: Birlodeanu Constantin Adrian, Popescu Nicolae, Coman Gheorghe, Preda Ion, Geanta Virgil, Strachinescu Vasile, Musceleanu Nicolae, Negoita Gheorghe, Paraschiv Ion, Popescu Vasile, Tomescu Nicolae- Declaratie conformitate art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15); Cerinta: Sa aibe in obiectul sau de activitate: Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, COD CAEN 4211.Documente doveditoare: - Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc document emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor. In situatia in care a depus o copie certificata pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC, ofertantul cistigator are obligatia prezentarii acestuia in original sau in copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare a rezultatului aplicarii procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie globala de afaceri cel putin egala cu 400.000 RON.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera a) se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta: Sa fi finalizat in prealabil cel putin un contract executie lucrari similare cu valoare cel putin egala cu 200.000 lei, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera c) se va prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., Cerinta: Sa asigure personalul necesar pentru realizarea contractului - 1 manager de proiect pentru coordonarea intregii lucrari cu experienta in managementul proiectelor de infrastructura, 1 sef santier absolvent studii tehnice constructii rutiere cu o vechime de cel putin 5 ani si cu experienta profesionala in cel putin 1 proiect similar, 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri, un Responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor de drumuri cu experienta profesionala in cel putin 1 proiect similar, un manager al sistemelor de management de mediu cu experienta profesionala in cel putin 1 proiect similar si un responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI cu experienta profesionala in cel putin 1 proiect similar., Cerinta: Sa declare eventualii sucontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului., Cerinta: Sa declare calitatea in care participa la procedura/toti asociatii ce participa la respectiva oferta, daca este vorba de o oferta comuna. Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul lucrarilor de constructii de drumuri (Certificat ISO 9001 sau echivalent), Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul lucrarilor de constructii de drumuri(Certificat ISO 14001 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 26.09.2012 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer