Achizitie publica - Sapa beton pe canivou cable 110 kV, pardoseala cladire SPTI, birou auto, cladire CAF
Detaliu pentru invitatia numarul 332484
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332484/25.07.2012
Denumire contract: Sapa beton pe canivou cable 110 kV, pardoseala cladire SPTI, birou auto, cladire CAF
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTROCENTRALE GALATI S.A.Cod fiscal: RO16044852, Adresa: Soseaua Smardan nr. 3, Galati, Telefon: +40 236448305, Fax: +40 236448275
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Smardan nr. 3, Galati, Romania, cod postal: 800700, telefon: +40 236448305, fax: +40 236448275, secretariat, etaj 2.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Electrocentrale Galati SA, Soseaua Smardan nr. 3 (platforma ARCELOR MITTAL), Galati, cod postal 800700, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sapa beton pe canivou cable 110 kV, pardoseala cladire SPTI, birou auto, cladire CAF
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sapa beton pe canivou cable 110 kV, pardoseala cladire SPTI, birou auto, cladire CAF, cu caiet de sarcini nr. 35/2012 cu anexe
II.1.6) CPV: 45262321-7 - Lucrari de sapa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 416 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantie de participare in valoare de 2108, 32 lei cu perioada de valabilitate minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se constituie conform art. 86 al. (1) din HG nr. 925/2006.In cazul platii prin virament plata se poate face in conturile: RO32 RNCB 141 0328 6541 0001 BCR Galati sauRO93 BRDE 180S V104 9458 1800 BRD GalatiDovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu deschiderea ofertei.In masura in care C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata, a.c. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val. estimata a contractului suma de 105 4, 16 lei, conform art. 2781 litera a) din OUG 34 / 2006.Ofertele intarziate si cele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 al. (1) si (3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va preciza clar in oferta optiunea aleasa dintre cele doua modalitatati de constituire a garantiei de buna executie.In cazul alegerii optiunii ?prin retineri succesive? se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.prezentare formular 12A ?declaratie privind eligibilitatea?. Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului, operatorul economic (sau tertul sustinator, dupa caz) care se incadrareaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/ 2006;2.prezentare formular 12B ?declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006?. Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului operatorul economic (sau tertul sustinator, dupa caz) care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006;3.prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta care demonstreaza ca procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (in conformitate cu Ordinul 314/2010 emis de ANRMAP);4.prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (conform formular anexat). Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului operatorul economic care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/ 2006.Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz, de catre asociat/subcontractant/tert sustinator. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Membrii Consiliului de Administratie: - Arama Iulian Nicusor - Presedinte- Andrei Barbu Todea -membru- Costache Liviu -membru- Ostafe Daniel Catalin -membru- Lupa Tudora -membruReprezentanti AGA: - Lidia Sandulescu Paun- Felicia Racasanu- Plosceanu Gabrielasi persoane din cadrul autoritatii contractante: -Ion Stanciu ? Director General-Tatiana Pisu ? Director Economic-Mihaela Nestianu ? Director Comercial-Dorin Ciobotaru ? Director Reparatii-Laura Pacenschi ? Sef Serviciu Achizitii-Sorin Vasioiu ? Sef Serviciu Reparatii5.Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura (conform formular anexat). Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz, de catre asociat/subcontractant;6.Prezentare Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat (original sau copie certificata ?conform cu originalul? - formulare tip emise de autoritatile competente din tara de origine). Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. pentru persoane juridice/fizice romane: prezentare Certificat constatator (original/copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul) emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: a) obiectul de activitate al ofertantului; b) eventualele mentiuni cu privire la procedura de insolventa. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat initial in copie certificata conform cu originalul;
-pentru persoane juridice/fizice straine - Documente similare emise in tara de origine care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, conform formularanexat?Fisa de informatii generale?Cifra mediede afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 210 800 lei.Pentru persoane juridice/fizice straine echivalenta lei/alta moneda se va face folosind cursul mediu anual comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.lista cu princip lucrari sim exin ultimii 5 ani, form 12F; insotita de doc care sa conf exec lucrarilor similare; prin lucr sim se inteleg lucr de natura si complexitatea lucr ce fac obiectul contr , lista va fi insotita de cel putin un doc sau un nr. de maxim3 docprin care se conf exec lucrarilor similare (doc de confa exec lucr sunt: fotocopii ale partilor relevante ale contr - prima si ultima pagina cu semnaturile, paginile cu obiectul contr, durata, valoare , recomandaresi p v de receptie). Recomandarea/certif de buna exec/doc constatatoare pentru toate lucr similare , vor fi intocmite de benef / clientul lucrarii resp, indif daca benef este aut contr sau client privat.(Aceste documente trebuie sa fie semnate de un reprez legal sau de imputernicitul din partea benefic, 2.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor resp pentru indeplinirea contractului de lucrari;
-ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate si personalul muncitor de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut-conform formular anexat;
-pentru responsabilul de lucrare mentionat in lista se va anexa curriculul vitae, 3.Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- formular 12H, 4.Acord de asociere, in original, semnat de catre membrii asocierii, daca e cazul. Daca acordul de asociere este incheiat in alta limba decat limba romana se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana; Formularul privind asocierea se va introduce in documentatia de calificare, chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati pentru executarea lucrarilor. In acest caz pe formular se va completa ?nu este cazul?., 5.Informatii privind partea din contractul de lucrari pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze (conform formular 12G). Formularul privind subcontractarea se va introduce in documentatia de calificare, chiar daca ofertantul nu are nevoie de subcontractanti pentru executarea lucrarilor (in acest caz pe formular se va completa ?nu este cazul?), si acord de subcontractare semnat, in original, daca e cazul. 1.Copia certificatului sistemului calitatii, certificat emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca op economic respecta standardul de asigurare a calitatii ISO 9001/2008, valabil, sau document echivalent (copie certificata ?conf. cu originalul?), 2.Copia certificatului sistemului de management a mediului , certificat emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca op economic respecta standardulISO 14001/2005, valabil, sau document echivalent (copie certificata ?conf. cu originalul?)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, anexa la prezenta invitatie de participare - sectiunea "Documentatie si clarificari".
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2012 13:29