Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SAPUN DE TOALETA


Detaliu pentru invitatia numarul 322002
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 322002/19.03.2012
Denumire contract: SAPUN DE TOALETA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A. Medias, str. Piata C.I. Motas nr.1, jud. Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SAPUN DE TOALETA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SAPUN DE TOALETA
II.1.6) CPV: 33711900-6 - Sapun (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.: 2.400RON ;valabilitate 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Modul de constituire : -Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 -Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias;
-Depuneri la caseria Transgaz-Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari G.P.la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si dea incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ?revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;?fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;G.P.se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie .
Garantie de buna executie
- cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- retinere succesive din facturi partiale orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurarisau retineri succesive din facturi partiale . In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, in conformitate cu HG 1045/19.10.2011, contractantul se obliga de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea-Form.12A;2. Declaratie privind situatia personala(neincadrarea in prev. art.180 din OUG nr.34/2006, modificata) se solicita obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.3.Declaratie privind situatia personala(neincadrarea in prev. art.181 lit.a, lit.cind.1si lit.d) din OUG nr.34/2006, modificata)vor fi depuse si de tertul sustinator daca este cazul.Se permite depunerea doc. solic. in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conf. cu originalul.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 12C;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 12D;6.Declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr 34/2006, modificata.Formular 12E ( persoana de decizie di SNTGN Transgaz Sa Medias ? D-nul Director General FLORIN COSMA, Director General Adjunct ? Liviu Pintican, Radu Moldovan? Director Economic, Idu Olga ? Director Directia Juridica, Viorel Barbu ? Director Departament Dezvoltare ). 1. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.(original sau copie legalizata), autorizatia de functionare/copie.2.Persoane juridice/fizice straine- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(copie legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta: bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept;Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3. Se va prezenta cel putin o recomandare privind furnizarea de produse similare din partea unui beneficiar/client.4. Informatii privind subcontractantii, 5. Se vor prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie, copie dupa contracte precum si certificarile de buna executie(recomandari) de la beneficiari prin care sa confirme livrarea de produse a caror cantitate/valoare sa fie cel putin 120.000 lei. Nu se iau in considerare contractele neinsotite de recomandari.6.Monstre se solicita in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza, 1. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. 2.Produsul va fi insotit de avizul de producere si comerializare eliberat de Ministerul Sanatatii, 1. Documente de atestare a sistemului calitatii ISO 9001/2001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer