Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sare gema bulgari, granulatie 3-50 kg, conform caiet de sarcini nr CH 02/2012


Detaliu pentru invitatia numarul 340017
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ELECTROCENTRALE GALATI S.A.
Numar invitatie: 340017/26.11.2012
Denumire contract: Sare gema bulgari, granulatie 3-50 kg, conform caiet de sarcini nr CH 02/2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTROCENTRALE GALATI S.A.Cod fiscal: RO16044852, Adresa: Soseaua Smardan nr. 3, Galati, Telefon: +40 236448305, Fax: +40 236448275
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Smardan nr. 3, Galati, Romania, cod postal: 800700, telefon: +40 236448305, fax: +40 236448275, persoana de contact: Sebastian-Cosmin Sava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Electrocentrale Galati SA, Soseaua Smardan nr. 3 (platforma ARCELOR MITTAL), Galati, cod postal 800700, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sare gema bulgari, granulatie 3-50 kg, conform caiet de sarcini nr CH 02/2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Sare gema bulgari, granulatie 3-50 kg, necesara pentru regenerarea schimbatorilor de ioni din instalatiile de dedurizare a apei.
II.1.6) CPV: 14410000-8 - Sare gema (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 326, 322 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantie de participare in valoare de 6526, 44 lei cu perioada de valabilitate minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se constituie conform art. 86 al. (1) din HG nr. 925/2006.In cazul platii prin virament plata se poate face in conturile: RO32 RNCB 0141 0328 6541 0001 BCR Galati sauRO93 BRDE 180S V104 9458 1800 BRD Galati.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu deschiderea ofertei.In masura in care C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata, a.c. va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val. estimata a contractului suma de 3263, 22 lei, conform art. 278^1 litera a) din OUG 34 / 2006.Ofertele intarziate si cele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 al. (1) si (3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va preciza clar in oferta optiunea aleasa dintre cele doua modalitatati de constituire a garantiei de buna executie. In cazul alegerii optiunii ?prin retineri suucesive?, se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.prezentare formular 12A ?declaratie privind eligibilitatea?. Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului, operatorul economic (sau tertul sustinator, dupa caz) care se incadrareaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;2.prezentare formular 12B ?declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006?. Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului operatorul economic (sau tertul sustinator, dupa caz) care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006;3.prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta care demonstreaza ca procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (in conformitate cu Ordinul 314/2010 emis de ANRMAP);4.prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (conform formular anexat). Va fi exclus din procedura aplicata pentru atribuirea contractului operatorul economic care se afla intr-una dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/ 2006.Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz, de catre asociat/subcontractant/tert sustinator. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Membrii Consiliului de Administratie: - Catalin Paraschiv - Presedinte- Petre Tudor - membru- Claudiu Iacob - membru- Marcel Laurentiu Milea - membru- Lupa Tudora - membruReprezentanti AGA: - Lidia Sandulescu Paun- Felicia Racasanu- Plosceanu Gabrielasi persoane din cadrul autoritatii contractante: - Petre Tudor ? Director General- Tatiana Pisu ? Director Economic- Mihaela Nestianu ? Director Comercial- Laura Pacenschi ? Sef Serviciu Achizitii- Valeriu Pissea ? Sef Sectia Chimica5.Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura (conform formular anexat). Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz, de catre asociat/subcontractant;6.Prezentare Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat (original sau copie certificata ?conform cu originalul? - formulare tip emise de autoritatile competente din tara de origine). Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - pentru persoane juridice/fizice romane: prezentare Certificat constatator (original/copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul) emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: a) obiectul de activitate al ofertantului; b) eventualele mentiuni cu privire la procedura de insolventa. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat initial in copie certificata conform cu originalul;
- pentru persoane juridice/fizice straine - Documente similare emise in tara de origine care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (nu va fi luat in considerare anul in curs), conform formular anexat?Fisa de informatii generale? - cel putin egala cu 170.460 lei;Pentru persoane juridice/fizice straine echivalenta lei/alta moneda se va face folosind cursul mediu anual comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (formular 12D), insotita de: -prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie sau un nr. max de trei documente/contracte/procese verbale de receptie prin care se confirma livrari de produse similare (sare gema bulgari, granulatie 3-50 kg) de cel putin o cantitate de 300 tone; documentele de confirmare a livrarilor similare sunt: a.fotocopii ale partilor relevante ale contractelor ?prima si ultima pagina cu semnaturile, paginile cu obiectul contractului, durata, valoare, anexe; b.certificate/documente constatatoare/procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar; aceste documente trebuie sa fie semnate de un reprezentant legal sau de imputernicitul acestuia din partea beneficiarului., 2.Recomandari din partea altor beneficiari (cel putin o recomandare)., 3.Acord de asociere in original, semnat de catre membrii asocierii, daca e cazul. Daca acordul de asociere este incheiat in alta limba decat limba romana se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana. 1.Copia certificatului sistemului calitatii, certificat emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardul de asigurare a calitatii ISO 9001/2008, valabil la data limita de depunere a ofertelor, sau document echivalent (copie certificata ?conf. cu originalul?).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, anexa la prezenta invitatie de participare - sectiunea "Documentatie si clarificari".
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer