Achizitie publica - Sare gema bulgari sort 3-50 kg
Detaliu pentru invitatia numarul 319864
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319864/06.02.2012
Denumire contract: Sare gema bulgari sort 3-50 kg
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: 0214079973, Fax: 0213166574
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200, persoana de contact: Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sare gema bulgari sort 3-50 kg
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului este: achizitie de Sare gema bulgari sort 3-50 kg, in cantitate de 450 tone pe o perioada de un an. Sarea va fi livrata la destinatia finala fie prin CF, fie cu autovehicule care basculeaza si au lungimea maxima de 10 m (cap tractor si bena).
II.1.6) CPV: 14410000-8 - Sare gema (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este1278 lei. Valabilitatea garantiei de participare: 60 zile de la depunerea ofertelor. In cazul IMM urilor (Legea 346/2004) garantia se poate constitui 50%. Constituirea se face prin una din modalitatile prevazute la art 86/HG 925/2006-prin virament bancar (RO73RNCB0114032055690018 BCR C-ta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (trebuie sa se prevada si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa poata retine suma prevazuta-1278 lei, conf.art 2781 alin1/OUG 34/2006, ofertantului care a depus contestatie la CNSC si a fost respinsa). Dovada constituirii se prezinta cel tarziu odata cu depunerea ofertei. Conform art.33 alin 3 lit b din HG 925/2006 ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, se resping.
Garantie de buna executie
5 % din pret contract fara TVA constituit conform art.90 alin 3)din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul alege ca modalitate de constituire prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Restituire garantie buna executie conform art.92/HG 925/2006, cu completari si modificari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (Formularul B1);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006(FORMULARUL B);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 (FORMULAR art.180);Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale(datorii la bugetul consolidat general si la bugetele locale care se vor corela cu termenul legal al scadentei de plata);Certificat de participare la cerere de oferta cu oferta independenta(Formular 5);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(FORMULARUL A);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formular art. 691); Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990;Pentru persoane fizice romane ? Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente (copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?);Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare (copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?)care sa dovedeasca o forma de inregistrare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani: 200 000 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 anirespectiv prezentarea a cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de minim 75000 lei fara TVA. Standarde de asigurarea calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare dar se poate solicita si de la Biroul Achizitii S.E. Constanta, tel. +40 241585300 int. 368, 268, 359 sau fax. +40 241511200
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2012 13:19