Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sare gema bulgari sort 3-50 kg


Detaliu pentru invitatia numarul 344351
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Electrocentrale Bucuresti S.A.
Numar invitatie: 344351/26.03.2013
Denumire contract: Sare gema bulgari sort 3-50 kg
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 214079973, Fax: +40 213166590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200, persoana de contact: Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sare gema bulgari sort 3-50 kg
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului este: achizitie de Sare gema bulgari sort 3-50 kg, in cantitate de 650 tone pe o perioada de un an. Sarea va fi livrata la destinatia finala fie prin CF, fie cu autovehicule care basculeaza si au lungimea maxima de 10 m (cap tractor si bena).
II.1.6) CPV: 14410000-8 - Sare gema (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2002 lei. (echivalenta pentru o garantie depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile). Valabilitatea garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul IMM urilor (Legea 346/2004) garantia de participare se poate constitui 50%. Constituirea se face prin una din modalitatile prevazute la art 86/HG 925/2006 prin virament bancar (RO73RNCB0114032055690018 BCR C-ta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertei. Conform art.33 alin 3 lit b din HG 925/2006 ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, se resping.
Garantie de buna executie
5 % din pretul contractului fara TVA constituit conform art.90 alin 1) si 3)din HG 925/2006, cu modificari si completari.In cazul in care ofertantul alege ca modalitate de constituire prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Restituire garantie buna executie conform art.92/HG 925/2006, cu completari si modificari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006(FORMULARUL B);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (FORMULAR art.180); Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat de participare la cererea de oferte cu oferta independenta(Formular 5);Declaratie privind calitatea de participant la procedura (FORMULARUL A);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formular art. 691). Persoanele cu functie de decizie din cadrul Sucursalei Electrocentrale Constanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Director - Doru Oslobeanu, Director Economic - Violeta Geoge, Director Tehnic - Dumitru Tamas, Sef Birou Achizitii ? Constantin Dragomir, Sef Birou Aprovizionare ? Eugen Onica, Birou Aprovizionare ? Dan Mocanu, Birou Achizitii Maria Raciala; Sef Serviciu Financiar ? Silvia Batranu; Oficiul Juridic ? Luminita Duica, Oficiul Juridic ? Marius Ene, Responsabil achizitie ? Birou Achizitii ? Camelia Puchianu. Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990; Pentru persoane fizice romane ? Autorizatia de functionare emisa in baza OUG 44/2008 actualizata, sau alte documente echivalente (copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?);Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare (copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?)care sa dovedeasca o forma de inregistrare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani.Cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putinegala cu 400400 lei fara TVA conform Formular B2 (Fisa de informatii generale). Pentrucompletarea Formularului B2, echivalenta cifrei de afaceri globala va fi calculata la cursul leu/euro mediu anual publicat pe siteul www.bnr.ro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conditia minima stabilita pentru calificarea ofertantului este prezentarea a cel putin a unui document/contract (copii de parti relevante ale contractelor)/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim de 3 documente/ contracte (copii de parti relevante ale contractelor) / procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse in valoare cumulata de cel putin egala cu 120600 lei fara TVA.In acest sens ofertantul va prezenta si o lista cu principalele livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari conform Formular B5 din sectiunea III- Formulare. Prezentarea de certificate sau alte documente echivalente documente (copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul) prin care se confirma certificarea sistemului de asigurare a calitatii (SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau de la Biroul Achizitii SE Constanta, tel +40241585300-int 368, 268, 359, fax +40241511200.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer