Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sare industriala pentru deszapezire


Detaliu pentru invitatia numarul 317160
Autoritate contractanta
Administratia Domeniului Public Pitesti
Cod de identificare fiscala: RO 4122213
Adresa: Str.Obor , Nr.3, Pitesti
Telefon: 0248221401
Fax: 0248218266
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Sare industriala pentru deszapezire
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 34927100-2 - Sare industriala pentru deszapezire (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare Sare industriala pentru deszapezire
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 03.11.2011 11:56
Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, strada Obor, nr. 3, judetul Arges
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ADP Pitesti, strada Obor, nr. 3, judetul Arges
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 204, 545 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Certif de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neîncadrarea în prev art.180 din OUG nr.34/06-Declaratie privind neîncadrarea în prev art.181 din OUG nr.34/06-Declaratie privind neîncadrarea în prev art.69^1 din OUG nr.34/06-Certificatul Constatator emis de ONRC-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificat privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul general consolidat-Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani-Experienta similara: Livrarea in ultimii 3 ani, a cel putin unei cantitati de produse similare cu cele solicitate-Certificate sau alte documente care sa ateste conformitatea produselor-Certificarea sistemului de management al calitatii-Se solicita: subcontractantii si specializarea acestora
Docum. este atasata sub forma de fisier in SEAP.Cuantumul garantiei de participare: 4000 leiVal estim. pana la 31.12.2011:204545 lei, iar val. estim. totala: 253125 lei cf. art11 alin2 din Ord509
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer