Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sare industriala pentru deszapezire


Detaliu pentru invitatia numarul 335463
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Domeniului Public Pitesti
Numar invitatie: 335463/17.09.2012
Denumire contract: Sare industriala pentru deszapezire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Domeniului Public PitestiCod fiscal: RO 4122213, Adresa: Str.Obor , Nr.3, Pitesti, Telefon: +40 248221401, Fax: +40 248218266
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Obor , Nr.3, Pitesti, Romania, cod postal: 110040, telefon: +40 248221401, fax: +40 248218266, persoana de contact: Doru Iliescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ADP Pitesti, Str.Obor , Nr.3, Pitesti, Romania, cod postal: 110040, telefon: +40 248221401, fax: +40 248218266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sare industriala pentru deszapezire
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie sare industriala pentru deszapezireVal minima a intervalului reprez val estimata, pana la 31.12.2012, a prez proceduri, aceasta fiind de 256, 000.00 lei(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar val max reprez val estimata ce contine si val posibilelor suplimentari, aceasta fiind de 320, 125.00 lei.
II.1.6) CPV: 34927100-2 - Sare industriala pentru deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 125 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2800 lei- perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, inclusiv.- forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata.a) Scrisoare de garantie bancara (formularul nr.11).b) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ;c) Suma in numerar depusa la casieria unitatii;d) Cu Ordin de Plata in contul nr.: RO18TREZ0465006XXX000180, Trezoreria Pitesti, cod fiscal 4122213, beneficiar Administratia Domeniului Public Pitesti;
- Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ofertantul castigator, in baza cererii scrise a acestuia.- Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei, in baza cererii scrise a acestora.- Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278_1 din OUG nr. 34/2006.Ofertantii in calitate de IMM beneficiaza de reducerile reglementate de legea 346/14.07.2004, art. 16, alin 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorul economic va fi exclus de la procedura in urmatoarele situatii: -este in stare de faliment;
-nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidate si la bugetul local;
-a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva conf. art. 181 lit. d) din OUG nr. 34/2006;Cerinta nr. 2Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 B;Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 C;Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 DPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Director: Iliescu Doru, Contabil sef: Ograda Cristina, Jurist: Savulescu Lavinia, Membrii comisiei de evaluare: insp. spec. Pavel Ionel, insp. spec. Radu Madalina, insp. spec. Dumitru Paun, insp. spec. Pantila Viorel, insp. spec. Visinescu Mihaela.Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conf. Ordin 314/12.10.2010): Formularul nr. 13.Cerinta nr. 7Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat si bugetul local: certificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul general consolidat (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?) si certificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul local (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?).Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei. Cerinta nr. 1Persoane juridice / fizice romaneObiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC: Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente care sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineForma de inregistrare / atestare: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.Se prezinta formularul nr. 14 cu tabelul anexat.Cerinta nr. 2Experienta similara: Executarea in ultimii 3 ani a cel putin un contract care a avut ca obiect furnizarea unor produse similare si a unei cantitati cel putin egale cu cantitatea solicitataoriginal sau copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul? de pe partile relevante ale uni contract (din care sa rezulte obiectul, cantitatea si pretul contractului)Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantii: Se solicita -subcontractantii si specializarea acestora: Formularul nr. 18Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind conformitate a calitatii produselorOfertantul vadeclara pe propria raspundere ca produsul ofertat ? sare industriala pentru deszapezire? intruneste conditiile din standardele SR 13360/96 si SR 8934-4/97.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata sub forma de fisier electronic la anuntul de participare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 08:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer