Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sarma si cabluri izolate


Detaliu pentru invitatia numarul 352243
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 352243/08.08.2013
Denumire contract: Sarma si cabluri izolate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA S.A.-SUCURSALA ELECTROCENTRALE ROVINARI , Str. Eneregticianului, nr. 25, judetul GORJ., Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 253372556-6305, fax: +40 253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA ELECTROCENTRALE ROVINARI STRADA ENERGETICIANULUI NR 25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sarma si cabluri izolate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Conductor bobinaj tip ET2 pentru motoare electrice », cod CPV 31300000-9 ?, cu respectarea cerintelor din Caietul de sarcini .Valoarea estimata previzionata a Acordului Cadru, fara TVA: minima 30.541, 00 lei, fara TVA si maxim 155.670, 00 lei, fara TVA.Contract subsecvent, cu valoareamaxima de 94.430, 00 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 31300000-9 - Sarma si cabluri izolate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30, 541 - 155, 670 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei de participare: 3.113, 40 lei, cu valabilitate de minim 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui in lei sau echivalentul in valuta la un curs lei/valuta comunicat de B.N.R. cu 5 zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire conform HG 925/2006 in vigoare, art. 86. In instrumentul de garantare emitentul va insera in mod expres cerintele prevazute la art. 86 din H.G. 925/2006 sila art. 278¹ din OUG 34/2006 . Ofertele neinsotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia este irevocabila si se returneaza in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 corelat cu art.2781 alin.(2) din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.Garantia se retine in situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006.Completare model prezentat in FORMULARE.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie = 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituie al G.B.E, conform HG925/2006, art. 90. In cazul constituirii prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cadrul ofertei (formularul 2) se va mentiona obligatoriu modul de constituire a GBE.Ofertantii care fac dovada ca sunt IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legategarantia de buna executie, conform Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Prezentarea declaratiei conform Formular A (va fi prezentata si de tertul sustinator daca este cazul).Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Prezentarea declaratiei conform Formular B (va fi prezentata si de tertul sustinator daca este cazul)Incadrarea in una din situatiileprevazutede art. 181din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica (pentru tertul sustinator sunt aplicabile numaipct. a), c1) si d) din art. 181, OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹ .Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006, conform Formular C (va fi prezentata de ofertant/ofertant asociat/subcontactant/tert sustinator).Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Dir. S.E. Rovinare : ing. Pisc Ion- Dir. Tehnic: ing. Chirca Iosif- Dir. Economic: ec. Valceanu Adriana- Dir. Achizitii: ing. Chirca Delia.Persoanele care semneaza documentatia de atribuire: Grigorescu Ion; Teiu Sorin; Mihaescu Gheorghe; Bratuianu Preda; Minoniu Mircea; Dumitrescu Filimon; Pasareanu Flavia; Bujor Cristina;Pupazan Adela.4. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta -Completare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta- Formular D. 1. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului(ONRC), din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie conforma cu originalul, se poate solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarilor, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.2. Persoane juridice/fizice straine - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formular E - Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de minim 150.000, 00 lei.Pentru echivalenta lei/valuta ( euro sau orice alta valuta in afara de euro ) se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii: 2010; 2011 si 2012.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM sumele se reduc cu 50%.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular F - Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, din care sa reiese ca a mailivrat produsele solicitate sau similare celor solicitate a caror valoare cumulata sa fie de minim 80.000, 00 lei.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Curs mediu anual leu/euro astfel: anul 2010=4, 20992011=4, 23792012=4, 4560 Certificarea sistemului calitatii, in conformitate cu standardele SR-EN ISO 9001, editia 2008 sau echivalent.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: Ofertantul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate custandardul SR-EN ISO 9001/editia 2008 sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produselor ofertate sau a produselor similare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 25.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 07:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer