Achizitie publica - SARPANTA + INVELITOARE LA BLOC N9, DIN ORASUL BROSTENI, JUD. SUCEAVA
Detaliu pentru invitatia numarul 336280
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336280/28.09.2012
Denumire contract: SARPANTA + INVELITOARE LA BLOC N9, DIN ORASUL BROSTENI, JUD. SUCEAVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BROSTENI -JUDETUL SUCEAVACod fiscal: 5927254, Adresa: STR.BISTRITEI, NR.89, Brosteni, Telefon: 0230 549940, Fax: 0230 549786
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.BISTRITEI, NR.89, Brosteni, Romania, cod postal: 727075, telefon: +40 230549940, fax: +40 230549786, persoana de contact: TUDOSIA LUCIAN, CIPRIAN-IONEL CIOLAN, MOLODESCHI MIHAI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI OR. BROSTENI, STR.BISTRITEI, NR.89, Brosteni, Suceava Romania, cod postal: 727075, telefon: +40 230549940, fax: +40 230549786, persoana de contact: MOLODESCHI MIHAI, TUDOSIA LUCIAN.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SARPANTA + INVELITOARE LA BLOC N9, DIN ORASUL BROSTENI, JUD. SUCEAVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Sarpanta + invelitoare la Bloc N9?, din orasul Brosteni jud. Suceava. Lucrarile principale constau in realizarea sarpantei si montarea invelitorii din tabla tip tigla metalica.
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 81, 403 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 1.600 lei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Modul de constituire a garantiei pentru participare: conform art.86 hg.925/2006a) virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; in acest caz se va utiliza modelul indicat in Sectiunea aIV-a (Formularul nr. 11 din Sectiunea a IV-a);b) prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;Contul de trezorerie pentru garantiile de participare este: RO56TREZ5972470027XXXXX, deschis la Trezoreria Vatra Dornei.c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar.d) prin orice alt mijloc prevazut in HG 925/2006.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participarevor fi respinse si returnate nedeschise.In situatia in care rezultatul procedurii de achizitie publica este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata , din garantia de participare mentionata mai sus se va retine contestatorului suma calculata conform art. 278 indice 1, alin.(1), lit.a) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
In valoare de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform optiunilor art. 90 din HG 925/ 20061. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.2.Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 din H.G nr .925/2006.3. In cazul unei scrisori de garantie de buna executie aceasta trebuie prezentata in ORIGINAL, trebuie sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatia de atribuire si sa contina parafa vizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 completarea si prezentarea Formularului F3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuireofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul;
-Declaratie privind eligibilitatea-completarea si prezentarea Formularului 2 . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteacest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator alofertantului, daca este cazul.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), dinluna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata /copie lizibila conforma cu originalul-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/ copie legalizata /copie lizibila conforma cu originalulIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform formularului F7 din Sectiunea Formulare.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidate/ ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006. - completarea si prezentarea Formularului din sectiunea formulare.Informatii despre persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar, Chiriac Nicolae, Viceprimar: Molodeschi Mihai, Contabil: Balau Niculina, secretar: Ciolan Ciprian ?Ionel, sef Birou: Tudosia Lucian, referent Astefanei Ioan, Consilieri locali: Baran Doru, Ilisanu Cezar, Danci Teofil, Luncasu Niculita, Rusu Vasile, Cimpoesu Petru, Cioata Cezar, Sancariuc Stefan, Chirila Steliean, Baroiu Constantin, Pauseriu Mircea, Haj Constantin, Rusu Dorel ? administrator SGOL Brosteni.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Acest formular va fi prezentat atat de catre subcontractant catsi de tertul sustinator.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010-completarea si prezentareaFormularului 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice/fizice romane: -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate cod CAENcorespondent obiectului contractului de achizitie, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul -Formularul B5).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: -prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinta nr.1Cifra de afaceri medie anuala globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile, in cuantum de minim 100.000 lei. Cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita prin cumul, in cazul unei oferte comune. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii cifrei de afaceri, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se poate aplica art.16, alin 2 din L346/2004, cerinta nr.2Informatii privind sustinerea, daca este cazul: Ofertantul poate fi sustinut conform art.186 din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Declaratie privind personalul de conducere si de specialitate implicat in derularea contractului si certificarilor detinute.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa dispuna de pesonal calificat in vederea indeplinirii contractului respectiv un responsabil tehnic cu executia (RTE)., Cerinta nr.2Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au executat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada executiei de lucrari similare, in valoare egala sau mai mare decat valoarea estimata de 81.403, 00 lei fara TVA., Cerinta nr.3Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantiCerinte minime: declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere si specializarea acestora;Acord de subcontractare din care sa rezulte informatii privind lucrarile si / serviciile prestate de subcontractanti, daca este cazul Cerinta nr.1Certificarea implementarii sistemului de management a calitatii ? respective ISO 9001, Cerinta nr. 2Certificarea implementarii Sistemului de management al mediului ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sausediul Primariei orasului Brosteni in format electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 08:55