Achizitie publica - Scari portabile multifunctionale din aluminiu cu trei elemente culisante cu sistem de oprire a caderii
Detaliu pentru invitatia numarul 333337
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333337/07.08.2012
Denumire contract: Scari portabile multifunctionale din aluminiu cu trei elementeculisante cu sistem de oprire a caderii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-2065082, Fax: 021-3175980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212065082, fax: +40 372871911, persoana de contact: MARICELA VITAN, Directia Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212065082, fax: +40 372871911, persoana de contact: MARICELA VITAN, Directia Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Scari portabile multifunctionale din aluminiu cu trei elementeculisante cu sistem de oprire a caderii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Scari portabile multifunctionale din aluminiu cu trei elementeculisante cu sistem de oprire a caderii
II.1.6) CPV: 44423230-2 - Scari portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 415, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.000 lei/ 2.500 lei IMM, Per.valab: cel putin egala cu per valab of.Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA(CIF RO14507322), RO33CITI0000000760023019, deschis la Citibank Europe plc. Dublin Suc Romania. Se va prezenta si declrpe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: 4.151 lei fara TVA (calculat conform litera a).
Garantie de buna executie
10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata ct .Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de institpublice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis incondit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGF-RO rev.1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular F1.1Acord de asociere (daca este cazul), Formular F21Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006, Formular F2.1Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006, Formular F2.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si care aproba bugetul aferent autoritatiicontractante: Director General Enel Distributie Muntenia, Enel Distributie Dobrogea, Enel Distributie Banat -Giuseppe FanizziDirector Achizitii si Servicii ?Trofin CosminDirector Retea Enel Distributie Muntenia -Emanoil BaloiDirector Retea Enel Distributie Dobrogea -Simona PetreDirector Retea Enel Distributie Banat -Afilon MoicaDirector Adj.Dir.Jur.Af.Corporat.-Dumitrascu AlinaDirector Adj. Achizitii ?Grigoruta CameliaResponsabil procedura-Maricela VitanResponsabili contract: Enel Distributie Muntenia: Dan Codreanu- Directia Retea Enel Distributie Muntenia;Enel Distributie Dobrogea: Rozaliea Bustuc-Directia Retea Enel Distributie Dobrogea;Enel Distributie Banat : Dan Martinovici Directia Retea Enel Distributie Banat;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular F2.4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ?original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca este cazul) Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului- Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata emis recent (cel mult cu 30 zile inaintea licitatiei) numai in situatia in care a prezentat acest document in copie simpla.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin: 680.000 lei fara TVA (340.000 lei fara TVA ? IMM-uri).In cazul in care, op ec si-a inreg bilantul contabil af anului 2011, acesta poate indepl nivelul impus si prin raportare la ultimii 3 ani financ incheiati(2009, 2010, 2011).In cazul in careexista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2011, se vor accepta orice alte documente relevante din care sa rezulte cifra de afaceri a anului 2011. - Declaratie privind cifra de afaceri globala;Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2009 ? 1 Euro=4.2373 Lei 2010 ? 1 Euro=4.2099 Lei 2011 ? 1 Euro=4.2379 Lei -Informatii privind situatia economico financiara din bilantul contabil sau altedocumente relevante
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista de produse, care va cuprinde produse de natura similara realizate in ultimii 3 ani. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un nr maxim de 3 documente, prin care sa se confirme livrarea produselor in valoare de cel putin 340.000 lei, fara TVA. Produsele cuprinse in aceastalista vor fi insotite de recomandari (aferente produselor respective), emisede beneficiarii produselor respective si vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ; - daca pe parcursul livrarii produselor au fost inregistrate : neconformitati, cazuri de accidente tehniceproduse din vina exclusiva a contractantului, receptii., Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Asigurarea tehnica propusa pentru indeplinirea contractului, Informatii privind subcontractantii In situatia in care ofertantul intentioneazasa subcontracteze parti din contractul de furnizare, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total furnizarii; 2.Indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora; 3. Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora; 4. La incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) areobligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR 24/2007 esteobligatorie prezentarea., Informatii privind asociatii (daca este cazul).In F21 se va specif liderulasociatiei.Crit de calif ref la sit pers a ofertantului, la cap de exercit a activprof(inregistrare, la standardele de asig a calit si a standardelor de prot a mediului) tb prez de fiecare asoc in parte.Sit econ-financ si cap tehn/prof se demonstr prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor asoc.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 10:17