Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SCARIFICARE SI REPROFILARE CU CILINDRARE pe drumurile: DJ 246 Tungujei-Tibanesti, km 53+500-54+000 si DJ 248A Tibanesti-lim. Jud. Vaslui, km 49+250-51+525


Detaliu pentru invitatia numarul 336655
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA JUDETEANADE ADMINISTRARE A DRUMURILOR SI PODURILORIASI
Numar invitatie: 336655/04.10.2012
Denumire contract: SCARIFICARE SI REPROFILARE CU CILINDRARE pe drumurile: DJ 246 Tungujei-Tibanesti, km 53+500-54+000 si DJ 248A Tibanesti-lim. Jud. Vaslui, km 49+250-51+525
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA JUDETEANADE ADMINISTRARE A DRUMURILOR SI PODURILORIASICod fiscal: 14009336, Adresa: SOS. Bucium nr.80, corp A Iasi, Iasi, Telefon: 0232255961, Fax: 0232255960
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant nr. 13, cod. 700075, mun. Iasi, jud. Iasi, telefon: +40 232255961, fax: +40 232255960, persoana de contact: Antoneta Manolache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DJADP Iasi, Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant nr. 13, cod. 700075, mun. Iasi, jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SCARIFICARE SI REPROFILARE CU CILINDRARE pe drumurile: DJ 246 Tungujei-Tibanesti, km 53+500-54+000 si DJ 248A Tibanesti-lim. Jud. Vaslui, km 49+250-51+525
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?SCARIFICARE SI REPROFILARE CU CILINDRARE pe drumurile: DJ 246 Tungujei-Tibanesti, km 53+500-54+000 si DJ 248A Tibanesti-lim. Jud. Vaslui, km 49+250-51+525?, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 137 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.342 lei.Garantia de participare se constituie conf. HG 925/2006, art 86. In cazul depunerii unei contestatii, de catre ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta, va retine din garantia de participare, in conf.cu art. 278^1 lit. a) din OUG 34/2006, suma de 671 lei. Garantia de participare trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Date pentru constituirea garantiei de participare: Trez. Mun.Iasi. RO41TREZ4065006XXX008195, Cod fiscal D.J.A.D.P. Iasi: 14009336.In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile de la data limita stabilita pt depun. ofertelor. In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 13. Garantia de participare se va restititui in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, ofertantii care se incadreaza in categoria IMM vor prezenta: - declaratie privind incadrarea in categoria IMM in original;Operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM. Lipsa acestei dovezi face ca asocierea sa nu mai beneficieze de facilitatile legii IMM-urilor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (formular nr. 14), sau de o societate de asigurari, sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si HG 1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie: -70% la receptia la terminarea lucrarilor;
-30% la receptia finala [la expirarea garantiei lucrarii]Perioada de garantie de buna executie acordata lucrarilor: minimum 12 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1Ab) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1Bc) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1Cd) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Antoneta Manolache- director executiv, Bogdan Benta-consilier, Mihai Iftimiei-consilier juridic SAPC-CJ Iasi, Carmen Irimia-consilier CAP, Marius Nedelcu-consilier SDC, Mihai Ciopate-consilier SDC, Laurentiu Diaconu ?consilier CPSC, Lucian Draganescu-consilier CPSC -formular 1De) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele(certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.);g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care sau respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.h) persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare.Din certificat trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cerinta minima: cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa: 130.000 lei.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR.Curs mediu anual comunicat de BNR: Anul 2009 1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 1 euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratia privind lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani(ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor), 2. Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat si dus la bun sfarsit lucrari similare obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant. Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maximum 2 contracte de lucrari drumuri, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 67.000 lei. Prin lucrari executate si duse la bun sfarsit se inteleg: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala;sau - lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor; sau -lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala-daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor. Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa certificari de buna executie in conformitate cu art. 188 alin.3 litera a din OUG 34/2006., 3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 4. Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a) un responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata;b) un responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini;c) un inginer drumuri ? poduri.Pt.pers.de specialitate, se va prez.in copie certif.pt. conform.cu orig.urm.doc.: -Decl.de dispon. (Anexa 6B), semnate in original;
-acte studii si CV-uri;
-autoriz./certif.de atest.profes./legitim.aferente emise de MDLPL/MDRL/MDRT(aflate in termen de valab.la data depunerii ofertelor), cf. legilor in vigoare., 5. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de achizitie publica.Cerinta minima dotare tehnica: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie sau concesiune ? contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie): - Laboratorde incercari autorizat de grad III.-1 buc., 6. Informatii privind subcontractantii.Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006 (formular 1D). 1.Standarde de asigurare a calitatii Certificatul SR EN ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, certificatul se va prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., 2.Standarde de asigurare a protectiei mediului.Standarde de asigurare a protectiei mediului Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, certificatul se va prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Site-ul: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer