Achizitie publica - Scaune destinate spatiilor tehnologice din cadrul Sucursalelor de Transport
Detaliu pentru invitatia numarul 352632
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352632/14.08.2013
Denumire contract: Scaune destinate spatiilor tehnologice din cadrul Sucursalelor de Transport
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Olteni, nr. 2-4, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 010325, telefon: +40 213035724, fax: +40 213035909, persoana de contact: Registratura, Parter.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Olteni, nr. 2-4, sector 3, parter, camera 004.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Scaune destinate spatiilor tehnologice din cadrul Sucursalelor de Transport
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea a 340 scaune cu specificatile din Caietul de sarcini. Achizitie de scaune destinate spatiilor tehnologice din cadrul Sucursalelor de Transport (camere de comanda din Statiile electrice de transformare, Centre de Telecomanda si Supraveghere Instalatii, Sali de instructaj ? simulator).
II.1.6) CPV: 39111100-4 - Scaune pivotante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul are obligatia de a prezenta Garantia de participare la licitatie. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii Garantiei de participare la licitatie, sau a caror Garantie de participarenu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata vor fi respinse.Modul de prezentare al Garantiei de participare la licitatie este orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original (Formularul 3), sau prin orice mod conform art. 86 din HG 925/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilitata pentru depunerea ofertelor.In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM.In cazul in care ofertantul este IMM, conform prevederilor Legii 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, coroborat cu legislatia in achizitii, garantia de participare poate fi constituita la jumatate din valoarea solicitata in documentatia de atribuireCuantumul Garantiei de participare este 2.900 LEI sau echivalentul in EURO Cursul de schimb Lei / EURO va fi considerat cel publicat de BNR la data depunerii ofertelor.Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii unei contestatii la Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, conform art. 2781 din OUG 76/30.06.2010 suma de 1.455 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Documentul respectiv se va prezenta in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara T.V.A .Valabilitatea garantiei de buna executie a contractului va depasi cu 14 zile data semnarii Procesului Verbal de Receptie Finala al produselor.Garantia de buna executie se elibereaza in termen de maxim 14 zile de la data receptiei, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular 5 insotit de Cazierul Judiciar al operatorului economic (persoana juridica).Prezententarea formularului 11 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata.In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociaiti si/sau de catre tertul sustinator daca este cazul.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta declaratia de eligibilitatein stricta conformitate cu modelul Formular 6.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizataIn cazul unei asocieri Formularul 6 va fi completat de toti membrii asociati si/sau de catre tertul sustinator daca este cazul.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta declaratia de eligibilitatein stricta conformitate cu modelul Formular 12.Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizataIn cazul unei asocieri/subcontractari/tert sustinator, Formularul 12 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere / subcontractantii /tert sustinator desemnati.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Directoratul format dinStefan Doru Bucataru, Constantin Vaduva, Ioan Diaconu si Adrian Rusu; Maria Ionescu ? director economic; Cerasela Radescu ? Manager Achizitii; Raducu Fediuc ? Sef SAICSUA; Marian FLOREA ? Director DEM; Camelia OPREA ? Sef Serviciu Mentenanta, Victor Dobrescu ? Sef Birou Urmarire Comportare in Exploatare; Adrian VILCIU - Manager DSIC, Oana Steliana CROITORU - Consilier juridic stagiar, Mariana ILIE - Inspector Sef Adjunct, Adrian CIUCA - Departamentul Achizitii.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- modelul Formular 13. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, in copie legalizata sau copie conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Daca ofertantul semnatar al contractului, a prezentat certificatele in copie conform cu originalul, acesta are obligatia ca la cererea Comisiei de evaluare sa prezinte acest certificat in original sau copie legalizata.In cazul depunerii unei oferte comune se va prezenta, in mod obligatoriu, certificatul constatator pentru toti ofertantii asociati.Se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si insotite de traducerea autorizata in limba romana a documentului.Pentru persoanele juridice straine, toate actele doveditoare (toate documentele depuse in cadrul ofertei) vor fi insotite de o traducere in limba romana, certificate pentru conformitate cu originalul la un Birou Notarial din Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nu se solicitaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 24.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 09:06