Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Schimb de experienta cu auditori interni din agentiile de plati ale statelor membre UE


Detaliu pentru invitatia numarul 316500
Autoritate contractanta
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Cod de identificare fiscala: 13533790
Adresa: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021-402.27.56
Fax: 021-402.27.53
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Schimb de experienta cu auditori interni din agentiile de plati ale statelor membre UE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 63510000-7 - Servicii de agentii de turism si servicii conexe (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Imbunatatirea pregatirii/ capacitatii profesionale a personalului Directiei Audit Intern din cadrul APDRP
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.09.2011 11:49
Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul APDRP, str. Stirbei Voda nr. 43, Sector 1, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul APDRP, Str. Gradina cu Cai, Nr. 3A, etaj 4, Sector 5, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 510, 121.18 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Media cifrei de afaceri a ofertantului trebuie sa fie de cel putin 100.000 euro fara TVA; copii bilant pentru 2008, 2009, 2010; Formular 7.Ofertantul a prestat în ultimii 3 ani împliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, contracte de prestari servicii având ca obiect organizarea de servicii de voiaj cu servicii complete la care participarea acestuia a fost în valoare cumulata de cel putin echivalentul a 100.000 euro fara TVA; Formularul 8 si 9;documente suport care sa ateste finalizarea contractelor.Ofertantultrebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii pentru serviciile prestate, respectiv ISO 9001 sau echivalent;documente emise de organisme acreditate care ii confirmacertificarea.Expert cheie - Lider de echipaStudii superioare universitare ;Experienta de cel putin 3 ani în domeniul organizarii de evenimente;Cel putin 2 proiecte similare;Cel putin 1 proiect în care a avut atributii de coordonare a unei echipe; Formularul 10, 11 si 17.
Documentatia de atribuire este atasata prezentei Invitatii de participare.Se solicita garantie de participare in cuantum de 2% din valoarea estimata a achizitiei, respectiv 10202.42 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer