Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SCHIMBARE DE DESTINATIE DIN MAGAZIN SI BUFET IN SEDIU PRIMARIE CU REABILITARE SI MODERNIZARE, COMUNA VINATORI, JUDETUL IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 343665
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VANATORI (CONSILIUL LOCAL VANATORI) IASI
Numar invitatie: 343665/11.03.2013
Denumire contract: SCHIMBARE DE DESTINATIE DIN MAGAZIN SI BUFET IN SEDIU PRIMARIE CU REABILITARE SI MODERNIZARE, COMUNA VINATORI, JUDETUL IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VANATORI (CONSILIUL LOCAL VANATORI) IASICod fiscal: 4541424, Adresa: Comuna Vanatori judetul Iasi, Vanatori, Telefon: 0232715003, Fax: 0232715003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Vanatori judetul Iasi, Vanatori, Romania, cod postal: 707575, telefon: +40 0232715003, fax: +40 0232715003, persoana de contact: Suditu Catalin Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: localitatea Vinatori, comuna Vinatori, judetul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SCHIMBARE DE DESTINATIE DIN MAGAZIN SI BUFET IN SEDIU PRIMARIE CU REABILITARE SI MODERNIZARE, COMUNA VINATORI, JUDETUL IASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Lucrari de construire, 2.Lucrari de reparatii, 3.Lucrari de finisaje, 4.Lucrari de instalatiiValoarea estimata totala fara TVA: 759.412 lei. Valoarea estimata cuprinde suma de 675.546 pentru constructii si instalatii si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute in valoare de 83.866 lei.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 759, 412 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: -13.500 lei. Valabilitate garantie de participare-cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, incepand cu data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se exprima in lei , cursul de schimb va fi cursul stabilit de B.N.R.data de referinta fiinddata depunerii ofertelor sau orice dataincepand cu data publicarii invitatiei de participaresi se va constitui conf.art.86 din HG nr. 925/2006 : ? Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1din HG nr. 925/2006 - Form.7. ? prin ordin de plata (in contul RO79TREZ4075004XXX00080 deschis la Trezoreria municipiului Pascani); Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor, se depune pe exteriorul plicului sigilat ce contine oferta, in original; In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse la deschidere. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. Legii nr.346/2004, gar. part.se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in DAAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, respectandu-se prevederile art. 90 din H.G. nr. 925
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Calitatea de participant la proceduraOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze :1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 8 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV Formulare2. Imputernicire (daca e cazul) ? privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului ? Formularul nr. 12 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV FormulareCerinta nr. 2Eligibilitatea / Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Sustinatorii ofertantilor trebuie sa prezinte dovada neincadrarii in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 literele a), c1) si d) prin completarea in mod corespunzator a Formularului nr. 2.Pentru persoane juridice romane se solicita : ? Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);? Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 4Evitarea conflictului de interese / Neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si subcontractantii si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 21 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele : Primar: Constantin Lupu;Viceprimar: Popescu Octav; Secretar: Ichim Gheorghe Adrian; Contabil: Muraru DumitruConsilieri locali: Ionicioaia Mihai, Popa Vasilica, Budeanu Iulian, Amariei Petrica, Lupu Gheorghe, Kui Arpad, Harpa Gheorghita, Farmatu Iordache, Glodeanu Marinel, Gavriloaia Vasile, Danila Danut, Ungureanu Raducu.Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante se regasesc si pe pagina web a institutiei: http: //www.primariavanatori.ro .Cerinta nr. 5Certificat de participare la procedura cu oferta independentaOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte : Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 20 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederilor Ordinului ANRMAP 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Cerinta nr. 1InregistrareCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate (original, copie legalizata sau stampilat si conform cu originalul).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC. In cazul unei asocieri cerinta de la punctul 1 este indeplinita prin prezentarea documentelor pentru fiecare asociat implicat in oferta. Persoane juridice / fizice straine Cerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele prezentate vor fi obligatoriu copii dupa original si traduse in limba romana de traducator autorizat.NOTA : Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Continuare Cerinta 1 In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, care fac dovada acestei calitati prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004 ? Formularul nr. 19 ? Declaratie privind incadrarea in categoria IMM, valoarea pentru cifra medie globala de afaceri se accepta in procent de 50% din cuantumul precizat. In situatia in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si reducerea de 50% a cerintei privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani se va aplica numai daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM-urilor. In acest caz, fiecare membru al unei asocieri va completa Formularul nr. 19, Cerinta nr. 1: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1.350.000 lei ; Se vor prez.inform.pt ultimii 3 ani. Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activ.din ultimii 3 ani, in funct.de inform.si docum.disponib.ale oper.econom.In cazul unei asocieri, fiecare asoc. este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta min.se va considera indepl.in mod cumulativ. Pentru calcul cifr.de afaceri exprim.in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu com.de BNR pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) . Compl. Form 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerinte.Ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in cazul in care publicarea acestor bilanturieste prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, inregistrate la organele competente.In situatia in care bilantul contabil aferent anului 2012 nu este inregistrat la organele competente pana la data limita de depunere a ofertelor, aut.contractanta va accepta orice alt document care probeaza cifra de afaceri aferenta anului 2012.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, op. ec. nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.5 Informatii privind asociatii : Acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, impreuna si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv partile vor fi responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Un ofertant participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al unui consortiu /asociere /societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte /consortiu /asociere precum si categoriile de servicii prestate de acestia. Oferta trebuie semnata intr-un mod in care obliga legal toti partenerii. Unul dintre membrii trebuie numit ca lider responsabil de contract iar aceasta numire trebuie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Oferta trebuie sa includa un acord de asociere (Formularul 18) prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, impreuna si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv partile vor fi responsabilitatea partenerului conducator (liderului). Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa, pe toata durata de realizare a contactului. Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii (Formularul nr. 6 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor), va fi completata de liderul Asocierii., Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Aceasta va cuprinde partea/partile din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de incheierea contractului, ofertantului castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, cu specificarea partilor subcontractate, in cazul in care parti din prezentul contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti., Cerinta nr. 3 Utilaje, instalatii si echipamente tehnice : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilaje, instalatii si echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Se va completa Declaratia referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari, conform Formularului nr. 9, Cerinta nr. 2 Resurse umane: Se va completa Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, conform Formularului nr. 4. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru executarea lucrarii dispune de: 1 Sef de santier: experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie ; 2. Responsabil cu CQ;3.Responsabil tehnic cu executia(RTE), atestat in domeniul constructii civile, industriale.4 Responsabil cu protectia muncii.Informatii referitoare la persoanele responsabile pt indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreagaasociere (cerinta obligatorie).Pentru cei nominalizati se vor prezenta Cv - Formular nr. 14, Declaratia de disponbilitate - Formular nr.13;Certif de autoriz/Decizie int, legitimatie etc, valabil, in copie conf. cu orig; Contract de munc/servici/ colaborare/angajament. de participare, in copie conform cu orig ;Diploma /atestat/cursuri de calificare din care sa reiasa ca sunt autorizati pt rolul pt care au fost propusi, in copie conform cu originalul., Cerinta nr. 1 Experienta similara - Principalele lucrari executate in ultimii 5 ani Se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Informatii privind experienta similara (executie lucrari) Cerinta oblig: Se solicita prezentarea, cel putin a unui contract de executie de lucrari similare care sa confirme executia in ultimii 5 ani a unei lucrari similare, in valoare de min 675.000 lei/contract. Completare Formular nr. 5A Experienta similara. -Lucrarile executate in ultimii 5 ani, prezentate ca experienta similara, vor fi insotite de certificari de buna executie, conf art. 188, alin 3 lit a din OUG 34/2006. Cerinta nr. 2 Sistem de Management al Mediului ISO 14001 sau echivalent. Se va prezenta, in copie certificata ?conform cu originalul?, certificatul ISO 14001 sau echivalent, care atesta implementarea sistemului de management al mediului. Documentelesolicitate se vor raporta la data limita de depunere a ofertelor, Cerinta nr. 1 Sistem de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalent. Se va prezenta, in copie certificata ?conform cu originalul?, certificatul ISO 9001 sau echivalent, care atesta implementarea sistemului de management al calitatii. Documentelesolicitate se vor raporta la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer