Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Schimbator de caldura H101, clasa 3 nucleara, din cadrul Modul 100 PESTD


Detaliu pentru invitatia numarul 335982
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU TEHNOLOGII CRIOGENICE SI IZOTOPICE - ICSI RM. VALCEA
Numar invitatie: 335982/25.09.2012
Denumire contract: Schimbator de caldura H101, clasa 3 nucleara, din cadrul Modul 100 PESTD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU TEHNOLOGII CRIOGENICE SI IZOTOPICE - ICSI RM. VALCEACod fiscal: RO2538104, Adresa: Str. Uzinei, nr. 4, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250/732744, int. 110, Fax: 0250/732746
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Institut National de Cercetare-Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Schimbator de caldura H101, clasa 3 nucleara, din cadrul Modul 100 PESTD
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Schimbator de caldura H101, clasa 3 nucleara, din cadrul Modul 100 PESTDDocumentatia suport se obtine de la sediul INC-DTCI ? ICSI Rm. Valcea, printr-o adresa scrisa insotita de un angajament de confidentialitate - in conformitate cu legea 111/1996, anexa 1, punctul 12 .
II.1.6) CPV: 42511100-2 - Schimbatoare de caldura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este: 2500 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 45 zile de la data limita de depunere a ofertelor si trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu ladata si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Daca garantia de participare a fost constituita ca instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari. se va posta in SEAP in format electronic, prin scanare purtand mentiunea "conform cu originalul", semnatura si stampila ofertantului, pentru sustinerea conformitatii si prezentata in original autoritatii contractante. In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare documentelecare dovedesc inregistrarea ca IMM. In cazul in care ofertantul este IMM, conform prevederilor Legii 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, coroborat cu legislatia in achizitii, garantia de participare poate fi constituita la jumatate din valoarea solicitata in documentatia de atribuire. In cazul depunerii unei contestatii la Consiliul National de Solutionare alContestatiilor, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine neconditionat contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, conform art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 in suma de 1650 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 7% din valoarea contractului atribuit fara TVA si se constituie in termen de 10 zile de la semnarea contractului prin: a) un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract_formular 10, cu perioada de valabilitate pana la expirea perioadei de garantie. sau b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz, ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cuHotararea nr. 1045/19.10.2011, in care se va constitui initial o suma egala cu cel putin 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie se va elibera conform prevederilor legale ? art.92 alin.4 din H.G.925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006). Formular 1-- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Formular 2.-- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de Administratia Finantelor Publice;
-- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale. Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitatecatre bugetul de stat sau local si care nu respecta art. 9 din Ordin 509/2011 vor fi repinse.-- Certificat de participare la procedura de cerere de oferte cu oferta independenta.Formular 3-- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .Formular 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Director General Prof. Univ. Dr. Ioan Stefanescu, Director Stiintific Dr. Chim. Vasile Stanciu, Membru CA Enachiou Constantin, - Membru CA Gratie Nicolae, Membru CA Andreescu Gabriel, Director Economic Ec. Viorica Handolescu, Director ITA Dr. Ing. Gheorghe Titescu, Sef Pilot Criogenic Dr. Ing. Liviu Stefan, Sef Atelier Mecanic Ing. Dan Mocanu, Compartiment Tehnic, Atribuire Contracte de Achizitie Publica Ec. Popescu Lucian. Pentru persoane juridice romane: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul). Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmirea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, va transmite pentru conformitate autoritatii contractante documentul solicitat la aceasta cerinta in original sau copielegalizata. Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Pentru persoane juridice staine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.AUTORIZATII CNCAN - Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (conform Legea 111/1996, republicata ? anexa 1, punctul 8 si Norme CNCAN - Simbol NMC-07): Autorizatia sistemului de management al calitatii pentru activitati de proiectare a instalatiilor nucleare;
-Autorizatia sistemului de management al calitatii pentru activitati de aprovizionare in domeniul nuclear;
-Autorizatia sistemului de management al calitatii pentru activitati de constructii-montaj in domeniul nuclear;Alte autorizatii - Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (conform Prescriptia ISCIR PT N SCP 1-2008): -autorizatie ISCIR pentru instalatii nucleare-autorizatie ISCIR pentru instalatii de incalzire si cazane
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Data pentru care se determina echivalenta leu/euro, Cifra afaceri globala a ultimului an trebuie sa fie mai mare sau egala cu 250.000 lei. bilantul contabil aferent ultimului an incheia(31.12.2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara: livraride acelasi tip sau similaredeclaratie cu principalelelivrari in ultimii 3ani, insotita de certificari debuna executie pentru celemai importante contracte, Informatii privind tertisustinatori, Informatii privind tertisustinatori, Declaratie pe propriaraspundere, Informatii privind asocierea Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 (sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de livrare - zile
10
Descriere: Termenul de livrare max acceptat peste care oferta va fi declarata neconforma este de 75 zile.Durata min realista sub careoferta nu va fi punctata suplimentar este de 45 zile, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
Perioada de garantie - luni
20
Descriere: Durata de garantie min acceptata sub care oferta va fi declarata neconforma este de 24 luni.Durata maxima realista peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 36 de luni, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 07:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer