Achizitie publica - Scutece absorbante de unica folosinta
Detaliu pentru invitatia numarul 338727
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338727/01.11.2012
Denumire contract: Scutece absorbante de unica folosinta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI TELEORMANCod fiscal: 17094026, Adresa: Str. Dunarii, nr. 7, Alexandria, Telefon: 0247316611, Fax: 0247406060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dunarii, nr. 7, Alexandria, Romania, cod postal: 140002, telefon: +40 0247316611, fax: +40 0247406060, persoana de contact: Rodica Milos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL DGASPC TR Str. Dunarii, nr. 7, Alexandria, Romania, CAM.21
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Scutece absorbante de unica folosinta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: scutece unica folosinta.ESTE SOLICITATA MOSTRA DIN FIECARE PRODUS SOLICITAT IN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
?scutece absorbante de unica folosinta? CPV :33751000-9Cuantumul garantiei-362.50 lei.Garantia de participare. se poate constitui prin orice instrument. de garantie. emis in conditiile legii, de o societate. bancara, ori de o societate de asigurari, care se va prezenta. in original.sau la casieria DGASPC TR.In caz de IMM cuantum va fi redus la jumatate. GArantia. de participare. emisa in alta limba decat RO va fi prezentata. in original.si va fi insotita. de traducere autorizata. In Ro.Perioada de valabilitate. a garantiei. de participare. va fi cel putin egala cu perioada. de valabilitate. a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita de la primirea ofertelor.Conditiile. de returnare a garantiei. de participare vor fi conform. art.87, art.88/HG925. PENTRU O EVALUARE SI RAPORTARE UNITARE A cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta garantieide participare. depusa in Euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Garantie de buna executie
Cunatum gar. de buna exec.este de 5%din val. ctr.faraTVA, mod de const. a gar. de buna exec. : prin instr. de gar. emis in cond legii de o soc.bancara sau de o soc. de asig. in termen de 7 zile de la semnarea ctr., pentru perioada de derulare a ctr. In caz de IMM cuantum va fi redus la jumatate .Modul de rest. a gar. de buna exec.integral, in termen de 14 zile de la data incetarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)model Formularul nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. -34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 3aNOTA: Lista persoanelor care in intelesul art.691din OUG34/2006cu modificarile si completarile ulterioare detin functii de decizie in cadrul DGASPC TR la data de 15.02.20121. Director general - Floarea Alesu2.Director general adj. economic - Rodica Milos3.Director gen. ad. prot. copil. -Olguta Sefu4.Sef Serviciu Contabilitate - Luminita Matei5.Sef serv. Juridic - Jenica Dumitru6.Insp.Comp Achizitii Publice - Hermina Anton7.Ref.Comp Achizitii Publice - Liviu Sanducu8.Ref.Comp Achizitii Publice - Nicolae Paun- declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr.1- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr.3- certificat de plata a impozitelor si taxelor , eliberat de -Directia Generala a Finantelor Publice in care rezulta ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
-certificat de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie, din care rezulta ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertelor (emis cu max.30 zile inainte de data depunerii ofertelor). ). Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului in original/copie legalizata pentru conformitate.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Va fi prezentat si acceptat bilantul contabil la 31.12.2011.Bilantul contabil va fivizat si inregistrat de organele competente, Se solicita cifra medie de afaceri din domeniul de activitate pt ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii contractului, conf.art.188 alin.1 lit.b/OUG34/2006Certificat/declaratie de conformitate CE pentru produsul ofertat-copie certificata prin semnatura si stampila, formularul nr. 6: declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani, formularul nr. 7: informatii generale privind angajatiiCV pentru personalul implicat in derularea contractului, daca este cazul, Formularul nr.8
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP SITE: e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 14:55