Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Scutece de unica folosinta


Detaliu pentru invitatia numarul 293445
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Cod de identificare fiscala: 17090636
Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara
Telefon: 0256/490281
Fax: 0256/407066
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Scutece de unica folosinta
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare "Scutece de unica folosinta"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 05.05.2011 16:27
Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Timisoara, P-ta Regina Maria. Nr.3, (sediul DGASPC Timis)
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, P-ta Regina Maria, Nr.3 (sediul DGASPC Timis)
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 206, 783.8 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Completarea Formularului 12A(Declaratie privind eligibilitatea); Completarea Formularului 12B( Declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 din OUG34/2006); Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat si local;certificat constatator emis de ORCvalabil la data deschiderii ofertelor;certificat de inregistrare eliberat de ORC;documente care dovedesc inregistrarea/atestarea/apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine;completarea formularului 12D(lista principalelor livraride produse efectuate in ultimii 3 ani-prezentarea unuia sau a mai multor contracte in valoare totala de 103400 lei);completarea formularului 12G(informatii privind subcontractantii)
Solicitare scrisa ( intreaga documentatie se afla atasata invitatiei de participare)Garantie de participare: 2068 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer