Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SDV-uri pentru masinile de rectificat pastile sinterizate de UO2


Detaliu pentru invitatia numarul 352323
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 352323/08.08.2013
Denumire contract: SDV-uri pentru masinile de rectificat pastile sinterizate de UO2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010494, telefon: +4 0212031307, fax: +4 0212031300, persoana de contact: Maria STEFAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SN Nuclearelectrica SA, Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SDV-uri pentru masinile de rectificat pastile sinterizate de UO2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SDV-uri pentru masinile de rectificat pastile sinterizate de UO2
II.1.6) CPV: 42675000-8 - Piese si accesorii de masini-unelte pentru prelucrarea materialelor dure (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 108 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.Garantia de participare este 2.002, 16 lei si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita si in valuta, echivalenta in acest caz se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: -Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante Formular III.1.1.a, in original-Ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, in copie, RO94RNCB0072049718520001, BCR sect. 1-Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in originalOfertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului - se constituie in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.1.b) sau prin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Se va completa Formularul III.2.1.a.1.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 .Se va completa Formularul III.2.1.a.2. si se vor anexa: a) pentru persoane juridice/fizice romane- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (termenul limita de depunere a ofertelor)- certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (termenul limita de depunere a ofertelor)b) pentru persoane juridice / fizice straine- documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?.3) Certificat de participare la procedura cu oferta independentaSe va completa FormularulIII.2.1.a.3 si se depune in original.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹din OUG nr. 34 / 2006Se va completa Formularul III.2.1.a.4 si se depune in original.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie legate de aceasta achizitie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Daniela Lulache - Director General;Elena Negulici - Director Economic;Mihai-Dan Gheorghievici - Inlocuitor de drept Director Economic;Cristina Nazarevscky - Sef Departament Achizitii;Dana Banea - Inlocuitor de drept Sef Departament AchizitiiComisia de evaluare: Maria Stefan, Stefan Rolea, Emilia Gabrian, Nicolae Alecu, Valeriu Munteanu, Constantin Stefanica ? membrii, Iulian Nuta, Catalin Filip, Ioan Policeanu ? membrii de rezerva.5) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul III.2.1.a.5 a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice/fizice romanesaub) Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice/fizice strainePentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicitaita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer