Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Se doreste achizitionarea de vopsea


Detaliu pentru invitatia numarul 328075
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 328075/29.05.2012
Denumire contract: Se doreste achizitionarea de vopsea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Eroii de la Cerna, nr.22, Dr.Tr.Severin, Romania, cod postal: 220148, telefon: +40 0252317970, fax: +40 0252312308, persoana de contact: Directia Silvica Mehedinti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu Directiei Silvice Mehedinti, situat in Dr.Tr.Severin, str.Eroii de la Cerna, nr.22, Judetul Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Se doreste achizitionarea de vopsea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste cumpararea cantitatii de 1170 litri vopsea pe baza de ulei, de diverse culori (alba -148 l; rosie 860 l; galbena 48 l; albastra 85 l; verde 29 l)
II.1.6) CPV: 44812210-0 - Vopsele de ulei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cerinta obligatorie: -Cuantumul garantiei de participare este de 130 lei.- Forma de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara (in acest sens se va completa formularul , ,Scrisoare de garantie bancara), -Instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate de asigurari- ordin de plata sau fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont RO48RZBR0000060000625761 ? Raiffeisen Bank ? sucursala Drobeta Turnu Severin )Dovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere, presedintelui comisiei de evaluare, la solicitarea acestuia. In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior.- Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - prezentare formular ?Informatii generale? - prezentare formular ?Declaratie privind eligibilitatea? sau Cazier judiciar /certificat echivalent- prezentare formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Cerinta obligatorie: - prezentare formular ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181?- confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat al statului si bugetul local, prin certificate emise de catre organisme abilitate care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie, in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Nicolicioiu Sorin, Mihail Constantin si Buzatu Florin. Cerinta obligatorie: - prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente;Cerinta obligatorie: - prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia poate fi ridicata de la sediul Directiei Silvice Mehedinti, situat in Dr.Tr.Severin, Str.Eroii de la Cerna, nr.22, Judetul Mehedinti. Persoana de contact fiind ing.Tiganele Raul
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer