Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sediu ABA Olt - Reabilitare instalatii termice


Detaliu pentru invitatia numarul 330495
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA OLT
Numar invitatie: 330495/26.06.2012
Denumire contract: Sediu ABA Olt - Reabilitare instalatii termice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APA OLTCod fiscal: 18264803, Adresa: str. Remus Bellu nr6, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250739881, Fax: 0250739880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Remus Bellu nr.6, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240156, telefon: +40 250739881, fax: +40 250739880, persoana de contact: Daniela Elena Sima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Olt, str. Remus Bellu nr.6, Rm. Valcea, jud. Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sediu ABA Olt - Reabilitare instalatii termice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Refacerea instalatiei termice de la sediul ABA Olt
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 885 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2657, 70 lei; Perioadadevalabilitateagarantieideparticipare ? 60dezile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModul de constituire a agarantiei : - Scrisoare de garantie bancara in favoarea Administratiei Bazinale de Apa Olt prezentata in original sauOrdin de plata , in contul autoritatii contractante : RO 86 TREZ 6715 005 XXX 00 3809 deschis la TREZORERIA Rm. Valcea sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila ; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conf. art.86 alin.3 din HGR 925/2006Retinerea garantiei de participarese va face in conformitate cuprevederile legaleindomeniul achizitiilor publice si art.278 indicativ 1 din OUG 34/2006, contestatorului caruia i-afost respinsa contestatia ca nefondatade catre CNSC, i se va retine suma de 1.328, 85 lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului(fara TVA).Modul de constituire : prin retineri succesive din valoarea facturilor emise. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului sau Scrisoare de garantie bancara in favoarea Administratiei Bazinale de Apa Olt prezentata in original sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila ; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratiiprivindeligibilitatea -prezentareFormular32.Certificat de Cazier Fiscal emis de Ministerul Finantelor Publice pentru ofertant3.Declaratieprivindneincadrareain prevederileart. 181 dinO.U.G. 34 / 2006 - prezentareFormular44.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibiledeplataa impozitelorsi taxelorcatrestat, inclusivcelelocale, precumsia contributieipentruasigurarilesocialede stat (formularetipeliberatedeautoritatilecompetente dintara incare ofertantuleste rezident)NOTA: Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv celelocale, constituie conditie de calificare. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Sunt considerateca fiind indeplinite in masura in careoperatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobatede catre organele competente in domeniu5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentare Formular 56.Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta - prezentare Formular 67.Declaratei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691- prezentare Formular 6?Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante : Director- ing. Laszlo BARABAS; Director Tehnic- ing. Ion STOENESCU;Director Ec.- ec. Lenuta DOBRINESCU; Sef Serv. Exploatare ?dr.ing. Dumitru BOBOCU; Sef Birou Achizitii- ing. Daniela SIMA; Serv. PIUI ? ing. Aura STOENESCU; Serv. Exploatare?ing. Luminita OLTEANU;Birou Achizitii ? ing. Diana ENCULESCU Persoanejuridice/ fiziceromane- Certificatconstatatoreliberatde OficiulRegistruluiComertului, in original sau copie lizibila conforma cu oroginalul, valabil la data depunerii ofertelor ( emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulteobiectul deactivitate al respectivului operator economic .Persoanejuridice/ fizicestraine- Documentecaredovedesco formadeinregistrare / atestareoriapartenentadin punctdevedere profesional, dincaresarezulteobiectulactivitatii.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa prezinte documentele solicitate mai sus in original sau copie legalizata in situatia in care acestea au fost prezentate in copie conform cu originalulIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatiigenerale cu privire la media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ania operatorului economic : - Bilantuleconomicaprobatsiinregistrat la 31.12.2011;2010;2009 ( prezentat in copie certificata conforma cu originalul), Angajament privind sustinerea financiaraa ofertantuluide un tert sustinator (numai daca este cazul )In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 69^1 si art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)." din OUG 34/2006, In situatia depunerii ofertei comune de catre un grup de operatori economici se va prezenta ?Bilantul consolidat ?al grupului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1- Prezentareaa cel putin uneiRecomandari din partea altui beneficiar, pentru executia unor lucrari similareRecomandareatrebuiesaprecizeze celputinla urmatoareleaspecte: a. moduldeindeplinireaobligatiilorcontractuale peparcursulderulariicontractuluirespectiv;dacapeparcursulexecutieilucrariloraufost inregistrate: neconformitati;accidentetehnice ; contracte reziliate; receptii amanate sau respinse;valoarea contractului finalizat, 2. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, 3. -Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii ;Se solicita, ca cerinta minima obligatorie, desemnarea de ofertant, ca responsabil tehnic cu executia (R.T.E.), a unei persoane care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul I ? Constructii civile industriale?.;
- efectivelemediianualealepersoanelorangajate, 4.Declaratiereferitoarelautilaje, instalatii, echipamentetehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului executie lucrari necesare pentru realizarea obiectivului de inveatitii, 5.Angajament privind sustinerea tehnica si profesionalaa ofertantuluide un tert sustinator (numai daca este cazul)In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare, utilaje, echipamente, personal -, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza., 6.Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ? echipamente , utilaje (numai daca este cazul ), 7.Declaratie tert sustinator tehnic si profesional ? personal (numai daca este cazul ) Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru sistemul de management alcalitatii; In cazul unei asocieri prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii;Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 07:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer