Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SEDIU DE PRIMARIE - COM. DRAGALINA, JUDETUL CALARASI


Detaliu pentru invitatia numarul 352367
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DRAGALINA
Numar invitatie: 352367/09.08.2013
Denumire contract: SEDIU DE PRIMARIE - COM. DRAGALINA, JUDETUL CALARASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGALINACod fiscal: 4445389, Adresa: COMUNA DRAGALINA, JUDETUL CALARASI, Dragalina, Telefon: 0242345028, Fax: 0242345028
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DRAGALINA, JUDETUL CALARASI, Dragalina, Romania, cod postal: 917080, telefon: +40 242345028, fax: +40 242345028, persoana de contact: MARIAN CLAUDIU POPIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Dragalina, comuna Dragalina, judetul Calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SEDIU DE PRIMARIE - COM. DRAGALINA, JUDETUL CALARASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM CAIETELOR DE SARCINI, LISTELOR DE CANTITATI SI LISTELOR DE ECHIPAMENTE, UTILAJE TEHNOLOGICE SI DOTARI ATASATE. VALOAREA ESTIMATA reprezenta valoarea realizarii obiectivului ; nu sunt prevazute"cheltuieli diverse si neprevazute".
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 307, 761 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :46.000 RONValabilitatea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita primiri ofertelor.Modalitatea de depunere - conf. art.86, alin.1 din HGR nr.925/2006 (prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original).Contul IBAN pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar : RO09TREZ20121180250XXXXX, deschis la TREZORERIA MUNICIPIULUI CALARASI, CUI 4445389, BENEFICIAR PRIMARIA DRAGALINA.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata in conformitate cu prevederile art.278, index 1, alin.1), lit.(b), din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei.Data de referinta pt. echivalenta leu/valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP.In situatia in care operatorul economic participant la procedura se incadreaza in categoria IMM acesta poate constitui garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata
Garantie de buna executie
A. cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului (fara TVA).B. modul de constituire a garantiei de buna executie - una din variantele urmatoare : - prin retineri succesive din situatiile de lucrari ;
- conform aricolului 90 alin. 1 din HGR 925/2006 ;
- conform prevederilor HG 1045/2011.C. in situatia in care operatorul economic participant la procedura se incadreaza in categoria IMM acesta poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din valoarea solicitata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1. Declaratie privind eligibilitatea1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/20061.3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care se depune oferta , original /copie conform cu originalul .1.4. Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente linii anterioare celei in care se depune oferta, catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat , original /copie conform cu originalul .1.5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura1.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta1.7. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006. Persoanele cu drept de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Primar ? STANCIU MARIAN - GABRIEL, Viceprimar ? DUMITRU EDUARD-DAN, Contabil ? STROE ERICA, Secretar ? POPESCU GABRIEL, Consilieri locali ? BALTAG MARIN, BOGDAN ION, CONSTANTIN VASILE CRISTINEL, CONSTANTIN VICTOR, DUCAN GABRIEL, DUMITRU EDUARD-DAN, GHITA NICOLAE, OPREA ALEXANDRU, PETRE GEORGETA, STOIAN NICOLAE, BOGATEANU NICOLAE, ISMANA CRISTIAN, SPIRIDON PETRICA. 1. Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibilia cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea"in conformitate cu originalul")emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este resident.3. Prezentarea Licentei de functionare, valabila la data limita de depunere a ofertelor, emisa de catre IGPR conform legii 333/2003 pentru proiectare, instalare si intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei.Pentru executarea instalatiilor de curenti slabi ? sistem control acces ofertantul/asociatul trebuie sa fie licentiat de catre Inspectoratul General al Politiei Roman (conform art.34, alin.1 din Legea 333/2003).In acest sens trebuie prezentat documentul de atestare in copie certificata ?conform cu originalul?.Se permite subcontractarea acestor categorii de lucrari.4.Pentru executarea instalatiilor de gaze naturale, in conformitate cu art. 121 din Legea energiei electrice si a gazelor naturale nr. 123 /2012, ofertantul/asociatul trebuie sa faca dovada ca detine autorizatii emise de ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei) pentru executia acestui tip de lucrari :4.1 Autorizatie tip PDI, destinata proiectarii instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune mai mica sau egala cu 6 bar, eliberata de A.N.R.E. Se va prezenta certificatul de autorizare valabil la data limita de depunere a ofertelor.4.2 Autorizatie de tip EDI, destinata executiei, verificarii si reviziei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune mai mica sau egala cu 6 bar, eliberata de A.N.R.E. Se va prezenta certificatul de autorizare valabil la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: l.fisa informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012) Cerinta minima de calificare rezultata din activitatea desfasurata: cifra de afaceri medie globala sa fie de minim 4.500.000, 00 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara - cerinta minima de calificare - un contract similar de minim 2.300.000, 00 lei.Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani (Formularul 12F)insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si loculexecutiei lucrarilor si trebuie sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Se va completa Formularul 12 H - Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.Ofertantul trebuie sa faca dovadaca are sau dispune in orice forma(proprietate, leasing, chirie) de toate mijloacele tehnice necesare realizarii obiectivului viitorului contract. Cerinte minima : - autobasculanta ;
- excavator / buldoexcavator ;
- automacara ;
- autolaborator mobil pentru verificari electrice ;
- aparat de sudura prin electrofuziune sau ?cap la cap? a tevilor si fitingurilor din PE, PP, PEHD;
- instalatie forare puturi apa, pompe de caldura (adincime 120 m)sau angajament ferm de la un tert sustinator.Se va completa Formularul 12 H., Resurse umane - cerinte minime de calificare: -1 Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul constructiilor-1 Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor-1 Sef de santier - inginer minim 3 ani vechime.Se va prezenta Formularul 12 I (efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani).- pentru Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul constructiilor (R.T.E.) se va prezenta atestatul (in copie certificata ?conform cu originalul?) si declaratia de disponibilitate ;
- informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii ;
- informatii referitoare la studiile si vechimea in specialitate a sefului de santier.Se vor prezenta curriculum vitae alepersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Se vor prezenta angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantulnu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane)., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are personal angajat autorizat ANRE, minim grad 2B, pentru executia instalatiilor electrice interioare. Se vor prezenta documente doveditoare (autorizatie ANRE in copie certificata ?conform cu originalul?), valabile la data limita de depunere a ofertelor si declaratie de disponibilitate a personalului respectiv. Ofertantii trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sauinternationale acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii - ISO9001 sau echivalent., Ofertanii trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu - ISO 14001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. - atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer