Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SEDIU PRIMARIE, comuna Barcea, judetul Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 357223
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BARCEA (PRIMARIA BARCEA)
Numar invitatie: 357223/30.01.2014
Denumire contract: SEDIU PRIMARIE, comuna Barcea, judetul Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BARCEA (PRIMARIA BARCEA)Cod fiscal: 3264589, Adresa: COM. BARCEA, JUD GALATI, Barcea, Telefon: 0236335701, Fax: 0236335701
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. BARCEA, JUD GALATI, Barcea, Romania, cod postal: 807005, telefon: +40 236335701, fax: +40 236335701, persoana de contact: TRANDAFIR-IURIST MARCELA CREOLA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA BARCEA, STR. MIHAI EMINESCU, NR.1, COMUNA BARCEA, JUDETUL GALATI, COD POSTAL 807005
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SEDIU PRIMARIE, comuna Barcea, judetul Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Construire imobil primarie, constand intr-un corp de cladire P+1, in comuna Barcea judetul Galati. Valoarea investitiei este de 1.133.807 lei, valoare fara TVA, la care se adauga procentul de 5.08 %, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute, in valoare de 57.629 lei, fara TVA, valoarea totala estimata a contractului fiind de 1.191.436 lei.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 191, 436 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 22676.14 LEI (raportat la valoarea estimata a contractului, fara a fi avuta in vedere valoarea procentului de diverse si neprevazute).Modalitati de constituire, conform art.86 alin.(1)din HG 925/2006 acceptate: virament bancar in contul AC, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine conf. art.278 ind.1 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.In cazul asociatiilor garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati. AC va elibera/restitui garantia de participare conf.prev.art.88 din HG925/2006.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conf.cu prev.art.16 alin (2) din legea 346/2004, au obligatia de a face dovada ca reprezinta intr. mica sau mijlocie. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a oferelor cu 10 zile.
Garantie de buna executie
Modul de constituire: Ofertantul declarant castigator va pune la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului, in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5%, din pretul contractului fara TVA si se va constitui in termen de maxim 15 zile de la data semnarii contractului.- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, devine anexa la contract, sau daca partile convin- retineri succesive din sumele cuvenite pentru facturile partiale, conform prevederilor legale (HG nr. 1045/2011). Contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului, un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea Contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont disponibil, prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se va face dupa cum urmeaza : a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim.b) Restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 1Documentele privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.2) Certificat de cazier fiscal valabil la data limita pentru depunerea ofertelor; In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare va prezenta certificatul de cazier fiscal. Inscrierea de fapte in cazierul fiscal al ofertantilor atrage declararea ofertelor acestora inacceptabile.3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art 181 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 2Documentele privind neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 se solicita obligatoriu si tertului sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte documente privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006 si neincadrarea in art.181 lit.a, c1) si d) din OUG 34/2006 .Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura- Ofertantul trebuie sa prezinte Formular 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5) Certificat de atestare fiscal eliberat de organul de administrare fiscal al unitatii administrative teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, inclusiv pentru punctele de lucru participante la realizarea contractului, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidate ? formulare tip emise de organismele competente din tara, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (sau echivalent pentru persoane juridice straine)-(original, copie legalizata sau lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul").Certificatul de atestare fiscala, inclusiv pentru punctele de lucru participante la realizarea contractului - formulare tip emise de organismele comperente din tara, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(sau echivalent pentru persoane juridice straine)-(original, copie legalizata sau lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul"). In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acelasi formular.- Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxele si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formularul 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.7) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 5.Declaratia trebuie prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator)Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Primar - Zamfir Constantin;
- Viceprimar - Neacsu Toderel;
- Secretar - Cristian Constantina;
- Presedintele comisiei de evaluare - Trandafir-Iurist Marcela Creola;
- Membru in comisia de evaluare - Corpaci Maria;
- Membru in comisia de evaluare - Iurist Aurelia;
- Membru in comisia de evaluare - Tranfafir Ionel;
- Membru in comisia de evaluare - Galalae Nica; -Certificat constatator ? care trebuie sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca: ?obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-Pentru persoane juridice straine: ?Cerinta obligatorie ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale dintara in care ofertantul este rezident, anexandu-se documentele cu traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri medie globalaCerinta minima : Cifra de afaceri medie globala pentru anii 2011, 2012, 2013 sa fie de minim1.133.807 lei (raportata la valoarea estimata a contractului, fara a fi avuta in vedere valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute).Operatorii economici vor prezenta copii dupa documente financiare din ultimii trei ani din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri.Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica sifinanciara si prin prezentarea altor documente in masura in care acesteareflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului., Bilantul contabil: Prezentarea in documentatia de participare la licitatie a bilanturilor pe anii 2011, 2012, 2013, vizate si inregistrate de organele competente sau a altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile (documentele vor fi prezentate in copie ? pe care va fi facuta specificatia ?conform cu originalul?). In cazul in care operatorul economic nu poate prezenta bilantul pentru anul 2013, acesta poate prezenta orice alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela, a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1:1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani minim un contract avand ca obiect categoriile de lucrari similare obiectului procedurii de atribuire, sau prin prezentarea de mai multe contracte de lucrari cumulate , lucrari duse la bun sfarsita caror valoare sa fie de minim 1.133.807 lei.Pentru lucrarile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia dea prezenta certificari de buna executie/documente emise saucontrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, din care sarezulte informatii privind: denumirea lucrarii executate, valoarea, perioadade executie, daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normeleprofesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite, dupa caz, detraducerea autorizata a acestora in limba romana.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune, in asociere o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat pentru experienta similara poate fi indeplinita in totalitate de unul din membrii asocierii., Cerinta 2: Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeazasa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca dispune pentru executia lucrarii deurmatoarele utilaje: excavatoare, buldoexcavatoare, incarcatoare, compactoare terasiere, maiuri compactoare, macara pe pneuri cu brat telescopic, schele autoridicatoare, nacela, motostivuitoare, pompa beton, autobetoniere, statie de betoane autorizata, laborator autorizat ISC de gradull II pentru betoane autorizat/atestat/verificat cu autorizatie de functionare valabila la data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu Legea nr. 10 /1995 privind calitatea in constructii si ale Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii, aprobat prin H.G. 808/2005.Ofertantii vor prezenta documentul (fisa mijlocului fix, contracteinchiriere/ leasing etc) care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea saualte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelortehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. In cazuldepunerii unei oferte in asociere indeplinirea cerintei se poate face prin cumul., Cerinta 3: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Informatii privind asigurarea cu personalul responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari: Ofertantul trebuie sa faca dovada unei echipe formata din: ? 1 Sef santier cu studii de inginerie in constructii, licentiat al unei facultati de constructii cu diploma de inginer specializarea Constructii Civile . Experienta profesionala generala minim 5 ani in domeniul constructiilor civile. Experienta profesionala specifica -experienta profesionala ca sef santier intr-un contract de executie lucrari, indiferent de obiect.? 1 Responsabil tehnic cu executia, cu atestat tehnico-profesional pentru domeniul constructii civile si industriale (I), conform Ordin nr. 777/26.05.2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice ?Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii? Publicat in Monitorul Oficial Partea I nr. 397/09.06.2003 atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi .? 1 Responsabil tehnic cu executia, cuatestat tehnico-profesional pentru domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala (IX), conform Ordin nr. 777/26.05.2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice ?Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii? Publicat in Monitorul Oficial Partea I nr. 397/09.06.2003 atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia vizata la zi .? 1 Responsabil tehnic cu executia, atestat tehnico-profesional pentru domeniul electric, conform Ordin nr. 777/26.05.2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice ?Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii? Publicat in Monitorul Oficial Partea I nr. 397/09.06.2003 ;? 1 electrician autorizat ANRE grad II, conform Ordinului ANRE, nr. 11/2013, art. 14;? 1 Topometrist, autorizat ANCPI sau echivalent, conf. Ordin al directorului general al ANCPI nr.107 din 29.03.2010, art. 1, alin. (3);? 1 Responsabil mediu cu studii de ingineria mediului, ;Pentru personalul-cheie se va preciza functia care va fi indeplinita si se vor prezentaatestate sau certificate detinute, decizii, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.4
Informatii privind asocierea - daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.-In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pe care le va executa fiecare asociat in parte.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul legalizat., Cerinta nr. 5
Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul in conformitate cu prev art. 190, alin. 2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament
ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.
Persoanele care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Cerinta 6
Informatii privind subcontractantii - Daca este cazul: Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul acestei proceduri (ISO 9001 sau echivalent)Prezentare certificat ISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta copie dupa acest certificat valabil la datalimita de depunere a ofertei.Se vor accepta si ofertantii care fac dovada ca rapoartele de audit au fost finalizate si urmeaza sa primeasca certificarea., Informatii privind sistemul de protectie a mediului in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al ofertantului pentru activitatile care fac obiectul acestei proceduri (ISO 14001 sau echivalent)Prezentare certificat ISO 14001 sau echivalent.Se va prezenta copie dupa acest certificat valabil la data depunerii ofertei. Nu se admit operatori in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2014 08:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer