Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sediu Primarie in loc. Domasnea, Jud. Caras Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 302795
Autoritate contractanta
COMUNADOMASNEA (CONSILIUL LOCAL DOMASNEA)
Cod de identificare fiscala: 3227785
Adresa: STRADA PRINCIPALANR 318, Domasnea
Telefon: 0255263326
Fax: 0255263101
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Sediu Primarie in loc. Domasnea, Jud. Caras Severin
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Sediu Primarie in loc. Domasnea, Jud. Caras Severin
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 05.07.2011 09:47
Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Domasnea, Str.Principala nr.318, Comuna Domasnea, Jud, Caras Severin
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Domasnea, Str.Principala nr.318, Comuna Domasnea, Jud, Caras Severin
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 3, 450, 252.15 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind situatia personala; documente de confirmare privind plata taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat; declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; certificat constatator; certif.. inreg;Bilant contanil2008;2009;2010; fisa Informatii generale (media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani de min. 328000 lei); lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani; contract de lucrari; p-v de receptie; recomandari (1 contr. lucrari similare de min. 3.450.000 lei); informatii personal de specialitate; alte resurse umane necesare; declaratii disponibilitate, contracte de munca, documente confirmare competente (RTE constructii civile); informatii subcontractanti; ISO 9001/echivalent; ISO 14001/echivalent, ISO 18001/echivalent
Din SEAP, anexat prezentei invitatii de participare;Cuantumul garantiei de participare: 69000 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Planul de organizare executie lucrari
20
Descriere: Ofertantul va prezenta planul de organizare a executiei lucrarilor avindu-se in vedere in principal, modul de prezentare a organizarii executiei lucrarilor, descrierea sistemului organizatoric aplicat la lucrare, rigurozitatea descrierii sistemului aplicat in executia lucrarilor, aplicabilitatea acestuia.Comisia va analiza planul de organizare a executiei lucrarilor prezentat de fiecare ofertant si va acorda pentru documentatia prezentata note de la 1- 10.Ofertantul care prezinta o documentatie completa care sa acopere in intregime cerintele din caietul de sarcini si din normativele si standardele in vigoare va va primi nota cea mai mare si implicit maximul de puncte respectiv 20 puncte.
Tehnologia de executie a lucrarilor
20
Descriere: Ofertantul va prezenta lista procedurilor tehnice de executie precum si procedurile tehnice de executie a categoriilor de lucrari prevazute in caietul de sarcini, avandu-se in vedere gradul de acoperire al tuturor cerintelor prevazute in Caietul/Caietele de Sarcini.Comisia va analiza procedurile tehnice de executie prezentate de fiecare ofertant si va acorda pentru documentatia prezentata note de la 1- 10. Ofertantul care prezinta o documentatie completa care sa acopere in intregime cerintele din caietul de sarcini si din normativele si astandardele in vigoareva primi nota cea mai mare si implicit maximul de puncte, respective 20 puncte.
Termen de mobilizare
10
Descriere: Ofertantul va comunica durata de timp in care se poate interveni in cazul unei avarii la reteaua de alimentare cu apa, de canalizare menajera si statiile de epurare pe toata durata garantiei de buna executie.Pentru cel mai scazut dintre termenele de mobilizare, se acorda punctaj maxim alocat, respectiv 10 puncte.
Perioada de garantie a lucrarii
10
Descriere: pentru cea mai mare perioada de garantie ofertata, se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare respectiv ? 10 puncte. Perioada de garantie a lucrarii executate trebuie justificata conform normativelor tehnice in vigoare. Daca perioada de garantie ofertata este exagerat de mare si nu este argumentata de catre ofertant pe baza normativelor tehnice in vigoare, se acorda zero puncte.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer