Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SEDIU SISTEMUL DE GOSPODARIREA APELOR SIBIU


Detaliu pentru invitatia numarul 354318
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA OLT
Numar invitatie: 354318/02.10.2013
Denumire contract: SEDIU SISTEMULDE GOSPODARIREA APELOR SIBIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APA OLTCod fiscal: 18264803, Adresa: str. Remus Bellu nr6, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250739881, Fax: +40 250739880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Remus Bellu nr.6, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240156, telefon: +40 250739881, fax: +40 250739880, persoana de contact: Daniela Elena Sima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA OLTstr. Remus Bellu nr.6, Ramnicu Valcea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (gospodarirea apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SEDIU SISTEMULDE GOSPODARIREA APELOR SIBIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor la obiectivului de investitii -SEDIU SISTEMULDE GOSPODARIREA APELOR SIBIUValoarea estimata a acestor lucrari este de 2.961.087 lei fara TVA. In conformitate cu devizul general aprobat, pentru aceste lucrari valoaraeaferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 148.054, 35 lei fara TVA reprezentand un procent de 5%din valoarea estimata a contractului
II.1.6) CPV: 45213100-4 - Lucrari de constructii de cladiri comerciale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 109, 141.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
50.000 lei; Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare; Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor Modul de constituire a agarantiei : conf. Art. 86 alin.1 din HGR 925/2006cu completarile si modificarile ulterioare, contul autoritatii contractante : RO 86 TREZ 6715 005 XXX 00 3809 deschis la TREZORERIA Rm. Valcea.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice si art.278 ^ 1 din OUG 34/2006, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, i se va retine suma de 6.741, 08 lei
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului(fara TVA).Modul de constituire : prin retineri succesive din valoarea facturilor emise. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului sau Scrisoare de garantie bancara in favoarea Administratiei Bazinale de Apa Olt prezentata in original sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire . Garantia trebuie sa fie irevocabila ; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat sau conditionat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - prezentare Formular 32. Certificat de Cazier Fiscal emis de Ministerul Finantelor Publice pentru ofertant3. Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, constituie conditie de calificare. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de catre organele competente in domeniu5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - prezentare Formular 56. Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta - prezentare Formular 67. Declaratei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 - prezentare Formular 7Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director - ing. Ion STOENESCU; Director Ec. - ec. Lenuta DOBRINESCU;Director Tehnic DI - ing. Ion BALOI; Director Tehnic EL- ing. Emilian NISTOR;Sef Serv EL- UCC ? dr. ing. Dumitru BOBOCU; Sef Serv. PIUI ? ing. Stefan PURECA; Sef Birou Achizitii ? ing.Daniela SIMA Persoane juridice / fizice romane- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu oroginalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- Atestat de tip Be conform Ordinului ANRE nr.23/2013- sau de tip Bconf. Ordinului ANRE nr. 24/2007, in conformitate cu prevederilor art.71 din Ord. ANRE 23/2013Persoane juridice / fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte obiectul activitatii.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa prezinte documentele solicitate mai sus in original sau copie legalizata in situatia in care acestea au fost prezentate in copie conform cu originalulIn cazul unui grup de operatori economici, care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati- respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizatia ( atestatul) solicitata si numai cu conditia ca acesta sa executeintegral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea ( atestatul) respectiva
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu privire la media cifrei de afaceri in domeniul de activitate pe ultimii 3 ani a operatorului economic, de minim 5.000.000 lei : ( 2012, 2011, 2010)Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calculechivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Operatorul economic va prezenta documentedoveditoare pentru sustinerea indeplinirii cerintei respectivePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, continind valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Acestea vor fi confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar, - Informatii referitoare la personal/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatiiSe va prezenta CV - ul persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale responsabilului cu verificarea calitatii .Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului , si prezentarea de angajamente angajate, Declaratie referitoare la dotarile si , echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru sistemul de management al calitatii; In cazul unei asocieri prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatiiCertificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de MediuPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2013 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer