Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Sediul primariei Salasu de Sus, in comuna Salasu de Sus, sat Salasu de Sus, Judetul Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 344526
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SALASU DE SUS (PRIMARIA SALASU DE SUS JUD. HUNEDOARA)
Numar invitatie: 344526/29.03.2013
Denumire contract: Sediul primariei Salasu de Sus, in comunaSalasu de Sus, sat Salasu de Sus, Judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALASU DE SUS (PRIMARIA SALASU DE SUS JUD. HUNEDOARA)Cod fiscal: 5453819, Adresa: SALASU DE SUS NR. 21 JUDETUL HUNEDOARA, Salasu de Sus, Telefon: 0254779501, Fax: 0254779501
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Sediul primariei Salasu de Sus, in comunaSalasu de Sus, sat Salasu de Sus, Judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari in cadrul proiectului : SEDIUL PRIMARIEI SALASU DE SUS IN COMUNASALASU DE SUS, SAT SALASU DE SUS, JUDETUL HUNEDOARA.In cadrul contractului de lucrari sunt prevazute a fi executate urmatoarele categorii de lucrari: infrastructura cladire, instalatii sanitare, instalatii termice, instalatii electrice.Valoarea estimata fara TVA este de 731.568 LEI, din care: -Investitia de baza ? 684.639 lei fara TVA-Organizare de santier ? 5.044 lei fara TVA-Retele exterioare ? 3.500 lei fara TVA-Diverse si neprevazute ? 240.150 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 731, 568 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 13.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Prin virament bancar in contulRO10TREZ37121360250XXXXX deschis la Trezoreria Hateg sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform (Formular nr.23). Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata inoriginal si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pt. o evaluare unitara a gar participare depuse in alte valute decat in lei, se va efectua echivalenta gar participare din lei in alta valuta la data publicarii invitatiei de participare. In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta.Nota: In cazul indeplinirii cond. prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. suma care va fi retinuta de autoritateacontractanta din valoarea garantiei de participare este 4.473, 18 lei. NOTA: Dovada garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP scanata pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a ctr. va fi de 5% din pretul ctr. fara T.V.A. Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emisinconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschidela unitatea TrezorerieiStatului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitiaautoritatii contractante-Comuna Salasu de Sus. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul ctr. Peparcursulindeplinirii ctr. autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datoratesicuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.- Cazier judiciar si cazier fiscal pentru operatorul economic.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 : Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind neicadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul pentru lit. a, c1 si d.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 : Completare Formularul 5 din Sectiunea Formulare;Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : primar Marica Petru Sorin , viceprimar Haitau Virgil, secretar Medrea Anisoara, contabil Casian Marioara, cl Dejulescu Ioan, cl Hamz Ghe, cl Cartos Ioan, cl Coman Nelutu, cl Coman Petrisor, cl Socaci Iacob, cl Barlea Veronica, Pastila Ioan, cl Mos Paulin cl Armie Viorel.6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata : - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii scadente catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor;b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor;
- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sadovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul deactivitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita a depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantul va prezenta cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Se lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente)., Cerinta nr. 2. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea dincel mult ultimii trei ani sa fie egal sau mai mare decat: 1.380.000 lei (exclusivTVA). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Cerinta nr. 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare in valoare de minim 86.000 lei pentru o perioada de 3 luni. Ofertantul va prezenta documente sau alte inscrisuri din partea unitatii bancare prin care se va atesta faptul ca ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare, sau alte documente prin care sa se asigure disponibilitatea de sustinere a lucrarii) pentru o valoare cel putin egala cu 86.000 lei avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri ? in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2.Experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract de executie lucrari similare de natura, complexitatea si valoarea celor prevazute in caietului de sarcini (690.000 lei fara TVA)Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari., Cerinta nr. 4. Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelelor de conducere in ultimii 3 ani.
Personal necesar - nivel minim: 1 Manager de Proiect cu experienta in domeniul studiilor de minim 3 ani; 1 sef santier Studii superioare tehnice de lunga durata cu profil ingineresc (constructii civile si industriale) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani, 1 inginer instalatii studii superioare tehnice de lunga durata cu profil ingineresc (instalatii pentru constructii) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani; 1 inginer instalatii electrice studii superioare tehnice de lunga durata cu profil ingineresc (energetic) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor de minim 5 ani, detinere de atestat ANRE min gr II B; 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) Detinerea atestatului de specialitate pentru domeniul Costructii civile si industriale; 1 Responsabil cu controlul tehnic al calitatii in constructii in domeniul: constructii civile, decizia de numire/atestare ca responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor civile si industriale;
Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta
obligatoriu urmatoarele documente:
- CV, in original, semnat si datat;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru
indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de
persoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, in copie conform cu originalul., Cerinta nr. 5. Informatii privind partea din contract pe care operatorul
economic are intentia sa o subcontracteze.
Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora - cerinta obligatorie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi
subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante., Cerinta nr.6: Informatii privind asociatii
Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura
prezentand o oferta comuna.In cazul asocierii mai multor operatori
economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrarea) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, celelalte cerinte privind capacitatea economico-financiara si tehnica se vor considera indeplinite prin cumul.
Ofertantii vor prezenta un acord de asociere care trebuie sa contina cel
putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociatie, activitatile
din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si
procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat, imputernicirea
liderului asociatiei in raport cu autoritatea contractanta.Asocierea se va
legaliza numai daca oferta comuna este declarata castigatoare Cerinta nr. 1. Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistemde Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR ENISO 9001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante inraport cu obiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2. Ofertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii, in copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil la data limita de depunere a ofertelor .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer