Achizitie publica - Semaforizare str. Henry Ford - acces parcare Ford (proiect tehnic + executie)
Detaliu pentru invitatia numarul 330577
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330577/27.06.2012
Denumire contract: Semaforizare str. Henry Ford - acces parcare Ford (proiect tehnic + executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr.1, cod postal 200585, Serviciul Relatii cu Publicul si Audiente, Craiova, judetul Dolj, Romania
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza, nr. 1, Craiova, Sala de sedinte-parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Semaforizare str. Henry Ford - acces parcare Ford (proiect tehnic + executie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare: Proiect Tehnic, Caiet de sarcini, detalii de executieExecutie : lucrari de semaforizare si detectie trafic, lucrari de drumuri
II.1.6) CPV: 45231000-5 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 686, 026.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 7.000lei.Valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valab.a ofertei, resp. 120zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire(conf.preved.art.86 alin(1)din HG nr.925/2006, cu modif.si completarile ulterioare): a)virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care se prezinta in original(Formular 3).b)O.P.in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art.278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este de 4.466, 025 lei(conform formulei de calcul de la art.278 lit.b)din OUG 34/2006: (686.026, 28 - 420.001)x 0, 1% + 4.200 = 4.466, 025 lei;In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, aceasta se poate realiza in cont de virament: RO04TREZ2915006XXX000180, deschis la Trezoreria Craiova.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din val.garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.-Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10%din valoarea contractului(exclusiv TVA). Mod de constituire: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr.10.2 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;5. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Solomon Antonie - Primar, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Chiciu Georgeta - Director executiv adjunct economic, Sabina Dumitru -sef serviu Achizitii Publice, Dole Teodora, Scaiceanu Ramona, Ciobanu Mihaela, Surdu Dragos, Marius Mirea, Vladu Dorel, Valcea Costel, Camelia Dinu, Sever Bordu. Consilierii Locali care aproba bugetul aferent Autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Boboc Virgil, Cherciu Dan Adrian, Dinca Marinica, Gheorghe Ana, Gidar Alexandru, Giurgiu Sabin, Lupulescu Ion, Magla Dan Iulius, Marinescu Dorel-Cosmin, Marinescu Nicolae Sidor, Margarit Dorin Constantin, Mincu Lucian, Nedelescu Gheorghe, Pirvuleasa Nicolae, Predescu Bianca Maria, Radu Marin, Radu Marin Traian, Raducanoiu Constantin , Sas Teodor Nicusor, Stefanescu Iulian, Stefarta Emilian, Tudor Florentin, Tui Niuri Radu Valentiu , Ursu Constantin, Vasile Marian.5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizataa acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita delege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii prestate si lucrari executate in ultimii 5 ani. Lista va contine valori, perioade, locul prestarii serviciilor si al executiei lucrarilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In scopul verificarii informatiilor declarate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr.15 si Anexa nr.16 din Sectiunea Formulare., 2. Experienta similara: Ofertantul are obligatia de a a face dovadaprestarii de servicii si executarii de lucrari similare in ultimii 5 ani cu obiectul contractului, duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui/unor contract(e), care vor avea ca obiect: - proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice;
- executie lucrari de constructie de conducte, de linii de comunicatii si electrice;
- executie de lucrari de instalare de semafoare;
- executie de lucrari de constructii de drumuri, cu o valoare >= 650.000 lei (excl. TVA), reprez. 146.281 Euro (1Euro= 4, 4435 lei la data de 17.05.2012). Contractul/contractele de servicii si de lucrari declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr.15 si Anexa 16., 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii si de lucrari, in conformitate cu solicitarile din Studiul de fezabilitate aprobat. Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 13 din Sectiunea Formulare., 4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 14 din Sectiunea Formulare., 5. Informatii referit.la personalul/ organismul tehnic de specialit. de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantul va face dovada ca in echipa de lucru este inclus urmatorul personal: - 1 sef de santier, cu diploma de abs. facultate tehnica, inginer specialitatea automatizari;
- 1 ing. de drumuri;
-1 ing. instalatii specialitatea instalatii electrice , cu atestat ANRE sau echivalent;
-1 inginer specialist automatizari; - RTE, atestati profesionali de MDRL sau echivalent, in domeniile: - instalatii electrice;
- responsabili CQ, atestati sau numiti prin decizie interna de catre ofertant;minim 1 coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, 6. Autorizatii solicitate - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este autorizat: - ANRE sau echivalent pentru lucrari instalatii electrice in conformitate cu Ordinul nr.24/2007 ., 7. Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Atunci cand pentru indeplinirea contractului de servicii si de lucrari nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului - Anexa nr. 18 se va face precizarea ?Nu este cazul?. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 18 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora., 8. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul In conformitate cu prevederile art.190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent). In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza, Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari (ISO 14001 sau echivalent). In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 15:18