Achizitie publica - Seminarii de formare si servicii de consultanta in dezvoltare
Detaliu pentru invitatia numarul 305759
Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Cod de identificare fiscala: 6631418
Adresa: Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Gura Humorului
Telefon: 0230 235051
Fax: 0230 235038
Denumire invitatie: Seminarii de formare si servicii de consultanta in dezvoltare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 80522000-9 - Seminarii de formare (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de formare, reprezentandorganizarea a 4 cursuri, precum si prestarea serviciilor de consultanta in elaborarea strategiei de dezvoltare a orasului.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 20.07.2011 13:41
Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Gura Humorului, Piata Republicii nr.14, Gura Humorului, Suceava, cod postal 725300, Biroul Unic de Relatii cu Publicul
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Gura Humorului, Piata Republicii nr.14, Gura Humorului, Suceava, Sala de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 106, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Sit pers a ofert: Decl elig F1, Decl.neînc în art.181 F2, Decl calit de part la proced F3, Cert atest fisc bug de stat, Cert fisc Imp Loc, Împ scrisa, 2.Cap de exerc a activ prof(înreg): Cert constat dom de activ al ofert coresp ob proced, Cert de înreg ONRC, 3: Sit econ-fin cont 2008, 2009, 2010 cu profit pe 3ani, fisa inf gen-cifra medieafaceri pe ult 3 ani min 200.000 Lei, 3: Capac tehn si/sau prof: decl ref la stud, preg prof si calif pers resp pt îndep contr F5, Exp cheie 1 ? Lector, Exp cheie 2 ? Coord, Exp cheie 3 - Exp în cercet/ sondaj de opin/ statist, Exp cheie 4 ? Exp în strateg de dezv, Exp cheie 5 ? Exp dezv durab si mediu, b) declref la efect medii an, Inf dotari specif, Inf subcontr, Infasociere, Infor sustin oper ec, Lista princip prest de serv 2008, 2009, 2010-cel putin 1 contr.de val min 105000 lei, Atest op date cu caracter personal, Decl mas de prot a med, Decl ref la cond de munca, ISO 9001 sau echiv, ISO 14001 sau echiv, Standard privind cercet de piata
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP, ca document atasat invitatiei de participare.Garantia de participare este in cuantum de 2000 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
MODUL IN CARE OFERTANTUL INTELEGE OBIECTIVELE PROIECTULUI SI REZULTATELE ASTEPTATE, subfactor 1
6
Descriere: Prezentarea aspectelor considerate de catre ofertant ca fiind esentiale pentru obtinerea rezultatelor asteptate ale contractului si atingerea obiectivelor acestuia, insotita de comentarii relevante
MODUL IN CARE OFERTANTUL INTELEGE OBIECTIVELE PROIECTULUI SI REZULTATELE ASTEPTATE, subfactor 2
7
Descriere: Identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului
MODUL IN CARE OFERTANTUL INTELEGE OBIECTIVELE PROIECTULUI SI REZULTATELE ASTEPTATE, subfactor 3
7
Descriere: Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini.
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR, subfactor 1
15
Descriere: Descrierea detaliata a etapelor propuse de ofertant pentru realizarea activitatilor, in vederea indeplinirii contractului, inclusiv punctele de referinta, precum si rezultatele si documentele ce trebuie prezentate pentru fiecare activitate
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR, subfactor 2
10
Descriere: Definirea atributiilor si responsabilitatilor expertilor pentru ducerea la indeplinire in cele mai bune conditii a activitatilor si obtinerea rezultatelor asteptate
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR PE DURATA CONTRACTULUI, subfactor 1
15
Descriere: Planificarea, succesiunea si durata activitatilor si etapelor, luandu-se in considerare si timpul necesar pentru mobilizare (grafic Gantt), cu evidentierea momentelor semnificative ale proiectului si utilizarea resurselor pentru fiecare etapa, in raport cu necesitatea atingerii rezultatelor.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR PE DURATA CONTRACTULUI, subfactor 2
10
Descriere: Modul de alocare a zilelor de lucru pentru experti, pe intreaga perioada de derulare a contractului