Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - seminte agricole pentru infiintare culturi agricole de toamna


Detaliu pentru invitatia numarul 353670
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 353670/12.09.2013
Denumire contract: seminte agricole pentru infiintare culturi agricole de toamna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul 1 Mai nr.6, SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783, persoana de contact: birou cai de rasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul 1 Mai nr.6, SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: seminte agricole pentru infiintare culturi agricole de toamna
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea de seminte agricole pentru infiintare culturi agricole de toamna la herghelia Radauti
II.1.6) CPV: 03117200-6 - Seminte de plante cu utilizare specifica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2 %, respectiv 805 lei si se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare, prin virament bancar in contul deschis la BRD-Suceava cod IBAN RO41BRDE340SV10287103400 sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Cuantumul garantiei de participare se va calcula functie de cursul de referinta alBNR la data de 26.07.2013, respectiv 4, 3886 lei pentru 1 euro (pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare data mentionata este data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda) . Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50%din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propriaraspundere privind incadrarea in categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ?Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere. Garantiade participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, codpostal 720224 jud.Suceava, ROMANIA) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima devalabilitate a ofertei (60 zile)de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Formularul 12A; 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul 12B; 3)Certificat de participare cu oferta independenta -Cerinta obligatorie: Formularul F4; 4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul F3; Nota: Persoane cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul DS.Suceava Ing.Sorin Ciobanu-director, Ing.Valerian Solovastru director tehnic, Ec.Vasile Rusu-director economic, jr.Tironeac Aftanasie-birou juridic, ing.Tomniuc Cristian- sef birou cai de rasa, ing.Lazar Constantin-responsabil achizitii.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilorscadente la plata in luna anteriora lunii in care se depun ofertele;Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare;Informatii privind asocierea-Se va complete si depune Acord de asociere, -potrivit Formular 10, Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei cafiind inacceptabila. Prezentare certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. PENTRU OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC in urma stabilirii clasamentului final: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, DACA IN CADRUL OFERTEI ACESTA A FOST PREZENTAT IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL. Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele sunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce larespingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri globala.Se va prezenta si depune: Bilantul contabil la 31.12 2012 , vizat si inregistrat de organele competentesau dupa caz, (copie certificata de ofertant pe propria raspunderePrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iarlipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani ?Formularul va cuprinde livrari deproduse similare si va contine obligatoriu valori si nume beneficiari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer