Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Separator de ulei in statia 400/110 kV Medgidia Sud


Detaliu pentru invitatia numarul 328277
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 328277/30.05.2012
Denumire contract: Separator de ulei in statia 400/110 kV Medgidia Sud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021 3035617, Fax: 021 3035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Al. Lapusneanu, nr. 195 A, Bl. LAV 1, parter, Constanta, Romania, cod postal: 900472, telefon: +40 241607505, fax: +40 241607550, persoana de contact: Sucursala de TransportConstanta- Serviciului Comercial
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala de TransportConstanta: B-dul Al. Lapusneanu, nr. 195 A, Bl. LAV 1, parter, Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Separator de ulei in statia 400/110 kV Medgidia Sud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea a doua separatoare de ulei pentru colectare ape uzatedin cuvele a doua transformatoare electrice de 250 MVA situate in statia electrica de transformare Medgidia Sud
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.000lei (50% pt. IMM- daca se prezinta docum. care dovedesc inregistrarea ca IMM, in cf cu Legea 346/2004- Formular F29 din Modele de Formulare)a) Perioada de valab. a gar. pentru part.: 100 zile(de la termenul limita de depunere a ofertelor)b) Modul de constituire: depunerea la sediul autoritatii contractante: ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor Cont: RO54BUCU411592772511RO01 Alpha Bank Constanta, instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurare, care trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat-prezentat in original (Formular F 1 din Modele de Formulare).Conform HGR 925/2006 art.33 alin.3 lit.b, oferta care nu este insotita de gar. de part., in cuantumul, forma si avand perioada e valab. solicitate in documentatia de atribuire, este respinsa in cadrul sedintei de deschidere (ATENTIE la continutul Scrisorii de garantie).In cazul in care mai multi op. ec. depun o oferta comuna, atat intreaga asoc., cat si fiecare membru al asociatieitrebuie sa se incadreze in categ. IMM.Toti membrii asociatiei vor trebui sa depuna docum. care dovedesc inregistrarea ca IMM.Retinerea gar. de participare, se poate face atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele sit.: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar. de buna executie in perioada de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab. a ofertei.In cazul depunerii unei contestatii, cf OUG 34/2006 art. 278?1, in masura in care Consiliul respinge contestatiaca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de particip. suma de 3.006 lei
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Mod de constituire: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (In acest caz operatorul economic are obligatia , in conformitate cu prevederile art.90 alin (3) din HGR 1045 /2011, de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului) sau prin instrument de garantare bancara, conform Sectiunea Clauze contractuale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin Presedinte ANRMAP nr.314/2010(Formular F 2 din Modele de Formulare)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular F 3 din Modele de Formulare).Persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire (aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Director: Teodor StoenescuDirector tehnic: Marian Vaju-in calitate de inlocuitor al DirectoruluiDirector economic: Octaviana BejanSef Serviciu Buget Finante Contabilitate; Valentina Vaju-in calitate de inlocuitor al Directorului Economic3.Declaratie privind eligibilitatea (Formular F 4 -1 din Modele de Formulare)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG 34/2006(Formular F 4 -2 din Modele de Formulare)5.Prezentare Cerificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Certificatele se vor prezentain originalsaucopie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate?cu originalul.Din Cerificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa rezulte ca operatorul economic nu prezinta obligatii exigibile de platain luna anterioara depunerii ofertelor. 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Certificatul Constatator trebuie sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.In cazul in care Certificatul Constatator se prezinta in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.2. Atestare ANRE tip B, conform Ordin ANRE nr.24/2007 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani, mai mare sau egala decat600.000 lei.(curs mediu anual lei/euro, com. de BNR: 2009=4, 2373 lei/euro;2010=4, 2099 lei/euro; 2011=4, 2379 lei/euro).Cerinta privind cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani, poate fi indeplinita fie de catre op. ec. fie de catre un sustinator, in conf.cu anexa la Ord. Pres.ANRMAP 509/2011. Indiferent de natura rel. jr. existente intre op. ec. si persoana respectiva, op. ec. trebuie sa prezinte un angaj. ferm al acestei pers., incheiat in forma autentica, prin care sa se confirme ca acesta va pune la dispozitia op. ec. res. fin. invocate (Formular F 6).Persoana care sustine operatorul economic trebuie sa faca dovada indeplinirii cerintei minime de calificare privind capacitatea economico-financiara, in caz contrar sustinerea respectiva nu va fi luata in considerare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resursele tehnice (utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice) pe care operatorul economic se angajeaza ca le va asigurain vederearealizarii contractului., Resursele de personal ale op. ec. din care sa rezulte: 1)inf. ref. la person/organismul th. de specialitate de care dispune sau al carui angaj. de particip. a fost obtinut, in special pentru contr. calitat.lucrarilor;2)inf. ref.la studiile, preg. prof. si calif. pers. resp. pentru exec.lucrarii(anexa CVaferente);3)asigurarea cu person. de spec.: specialist cu st. sup. de spec., c-tii civile, sau drumuri si poduri care va indeplini fctia de sef de lucrare;4)inf. ref. la ef. medii anuale ale person. angajat in ultimii 3 ani;5)asig. unui spec. atestat de MDRT(MLPAT, MLPTL) ca ?Responsabil tehnic cu executia?, domeniul de atestareI ?Ctii civile, ind. si agrozootehnice?, in conf. cu Legea10/1995; se va prezenta in copie atestatul si legitimatia vizata la zi pentru acest specialist;, Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Certificarile de buna executie indica: beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locatia lucrarilor siprecizarea daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit (conf.Ord.509/2009 art.14(1)-prin lucrari duse la bun sfarsit se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala, sau lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite de proces verbal de receptie finala).Nivel minim: cel putin un contract similar sau mai multe a caror valoare cumulata sa fiemai mare sau egala decat300.000 lei, insotite de certificarile de buna executie aferente., Partea/partile din contract care eventual, se intentioneaza sa se subcontracteze, Informatii privind asociatii( daca exista)-fiecare asociat va prezenta propriul dosar cuprinzand documentele de calificare solicitate la pct.III.2, pentru partea sa de implicare, conform Anexei nr.2 la Ord.Presedinte ANRMAP nr. 509/2011.-indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea economico financiara (pct.III.2.2) capacitatea tehnica si profesionala (pct.III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conf.OUG 34/2006art.186 (3) si art.190(3) ., In situatia in care operatorul economicisi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta parte, in conformitate cu anexa la Ordinul Pres.ANRMAP nr. 509/2011, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva, operatorul economic trebuie sa prezinte un angajament ferm al acestei persoane, incheiat in forma autentica, prin care sa se confirme ca acesta va pune la dispozitia operatorului economicresursele tehnice si profesionaleinvocate (Formular F 12 din Modele de Formulare). 1. Certificarea sistemului de management al calitatii ISO-9001:2008sau echivalent, 2. Certificarea sistemului de management al mediului ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesare SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer