Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Seringa de unica folosinta de 1 ml cu ac , de 5ml cu ac, de 10ml cu ac, de 20ml cu ac, de 50ml cu ac si de 60ml si 100ml fara ac


Detaliu pentru invitatia numarul 356382
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu"
Numar invitatie: 356382/09.12.2013
Denumire contract: Seringa de unica folosinta de 1 ml cu ac , de 5ml cu ac, de 10ml cu ac, de 20ml cu ac, de 50ml cu ac si de 60ml si 100ml fara ac
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu"Cod fiscal: 4284134, Adresa: B-dul Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 3165283, Fax: 3165283
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 212115185, fax: +40 212115185, persoana de contact: Dana Sandor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bulevardul Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Bucuresti, Romania, serviciul achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Seringa de unica folosinta de 1 ml cu ac , de 5ml cu ac, de 10ml cu ac, de 20ml cu ac, de 50ml cu ac si de 60ml si 100ml fara ac
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru furnizare Seringa de unica folosinta de 1 ml cu ac , de 5ml cu ac, de 10ml cu ac, de 20ml cu ac, de 50ml cu ac si de 60ml si 100ml fara ac -conform anexa BNr.Crt. /nr.lot Produsul1 seringi de u.f. de 1 ml cu ac2 seringi de u.f. de 5 ml cu ac3 seringi de u.f. de 10 ml cu ac4 seringi de u.f. de 20 ml cu ac5 seringi de u.f. de 50 ml cu ac6 seringi de u.f. de 60 ml fara ac7 seringi de u.f. de 100 ml fara ac
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 996 - 213, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se regaseste in sectiunea B (loturi).Pt.ofert.din categ.IMM-50%;trebuie sa fie valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractante: RO34TREZ7015005XXX000169 deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus - prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante. Garantia de participare se poate constitui si prin numerar depus la casieria autoritatii contractante (program de lucru : de luni pana vineri 8.00-15.00). . Garantia trebuie sa fie irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. In cazul in care se depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC , autoritatea contractanta va retine sumele in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Instrumentul de garantare trebuie: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus ( 90 zile); - sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat sau conditionat; - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata. Data pentru care se calculeaza echivalenta leu/orice valuta este data publicarii in SEAP a invitatiei de participare la cursul BNR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea : Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;3. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?- declaratie pe proprie raspundere, in original, in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010 ;4. Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager prof. Dr.Dan Mircea Enescu, Director financiar contabil ec. Victoria Gusianu, cons.juridic Marinela Ionita, sef serv. Achizitii ref.spec. Sandor Dana, asist.med. coordonator Bratu Cornelia, asist.med. coordonator Stoica Gabriela, ec.Chirica Paula, asist. med. coordonator Alexandrescu Mariana, asist.med. coordonator Bratu Rodica, Asist. med. coordonator Enache Valentina 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului; ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2. Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident - (copie legalizata) .3. Dovada avizarii functionarii unitatii pentru activitati de import, comercializare si depozitare dispozitive medicale prin prezentarea Avizului de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii ? copie. Actul normativ care impune obligativitatea acestei avizari: H.G. 1718/2008 privind organiz. si funct. M.S., cu modif. si compl. Ult, ale Legii 176/2000 privind dispozitive medicale republicata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani., Prezentarea de mostre de produs, cu titlu gratuit, pentru toate produsele solicitate , respectiv ofertate, pana la data limita de depunere a ofertelor.., Certificate de conformitate CE in conformitate cu H.G. 1718/2008 privind organiz. si funct. M.S., cu modif. si compl. ult, ale Legii 176/2000 privind dispozitive medicale republicata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.-www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2013 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer