Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERINGI


Detaliu pentru invitatia numarul 341648
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Campulung Muscel
Numar invitatie: 341648/09.01.2013
Denumire contract: SERINGI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal Campulung MuscelCod fiscal: 4756466, Adresa: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Campulung, Telefon: 0248 511860, Fax: 0248 511860
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERINGI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: MATERIALESANITARE - SERINGISERINGA 20 mlcu AC
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantie de participare 2% din valoarea fara TVA. Aceasta trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Se constituie(conform articolului 86 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare): SERINGA 20 ml cu ac - in cuantum de 252 lei. Echivalenta leu/euro va fi facuta pentru data de 09.01.2013.
Garantie de buna executie
Se constituie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conf. cu art.89 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , printr-un instrument de garantare emis in conditiile Legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sau cu chitanta platita la caseria autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitate original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006( dupa caz si pentru tertul sustinator ) - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006, prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul -original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal Campulung ( dr. Stanescu Ion Grigore ? Manager, ec. Cristian Marinela ? Director financiuar contabil, ? Dr. Berevoianu Toma ? Director medical, consilier juridic -Jr. Florea Petrina)4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul 5.Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura6.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat care sa ateste plata obligatiilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul7.Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul 1.Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. In cazul ofertantului clasat pe primul loc se solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2.Autorizatie de punere pe piata cf. art.700 , Legea 95/2006 privind Reforma in Domeniul Sanatatii, conform prevederilor legale, in termen la data limita de depunere a ofertelor ;3.Autorizatie de functionare MS - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv anii 2009, 2010 si 2011, in conformitate cu Form "Informatii Generale.Media cifrei de afaceri"globala" pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala 6300 lei sau cu echivalentul in euro.Conversia cifrei de afaceri din LEI in EURO se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: 2009: .....lei;2010: .....lei; 2011: .....lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica cerintei legate de cifra de afaceri, numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM(fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004), indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Certificat de calitate / buletin de analiza a calitatii sau echivalent al acestui document ; 2.Declaratie de conformitate solicitata in vederea confirmarii marcajului CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC pentru produsul ofertat ;In mod obligatoriu se vor depune mostre cf. art.188 alin.1 litera e/OUG 34/2005(proba si contraproba). In situatia in care nu vor corespunde din punct de vedere calitativ si cerintelor din caietul de sarcini acestea vor fi respinse ca necorespunzatoare . Ofertantii care nu depun mostre pentru produsul ofertat va fi descalificat.Mostrele vor fi depuse la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertei. Certificat de atestare a managementului calitatii pentru dispozitive medicale in conformitate cu normele europene in vigoare (ISO 9001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesandwww.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2013 16:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer