Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - seringi


Detaliu pentru invitatia numarul 350489
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals"
Numar invitatie: 350489/16.07.2013
Denumire contract: seringi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Boli Infectioase "Prof. Dr. Matei Bals"Cod fiscal: 9524980, Adresa: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr.1, Sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212010980-3080, Fax: +40 213186095/+40 212010980-3980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dr. Calistrat Grozovici nr.1, Sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021105, telefon: +40 212010980-3080, fax: +40 213186095/+40 212010980-3980, persoana de contact: Victor-Cristian Vladoianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Dr. Grozovici nr.1, Bucuresti, sector 2, Administratie, cam. 105
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: seringi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie seringi
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 810 - 217, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Incuantum de 2176 lei, cf Art43ยน*)-(2)din OuG34/200; valabilitate 60 zile de la data limita de depunere a ofertei; modalitatea de constituire: a)OP in cont RO35TREZ7025005XXX000186 Trezorerie Sector 2 b)Scrisoare garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formular anexat. c)achitarea sumei la casieria autoritatii contractante d)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. In situatia in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in alta valuta, pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, cu respectarea prevederilor art. 90 din HG925/2006 si HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantuluiCertificat de participare la procedura cu oferta independenta (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Declaratie privind neincadrarea la prevederile art 69?1 din OUG 34/2006 Ofertantul sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiileprevazute la art art 69?1 din OUG 34/2006; persoanele cu functie de decizie in atribuirea contractului din cadrul INBIMB: - jur.Cruceru Raluca-ec.Dumitrascu Daniela-dr.Petrea Sorin-ec.Savoiu Elena Carmen-prof. dr. Streinu-Cercel Adrian-ec.Vladoianu Victor Cristian-ec.Caloinescu Mihai Dan-as.Laptici Cristina-ec.Marin Maria-as.Moise Liliana Sorina-as.Buduroi Ileana-as.Chiru DanielaDeclaratie privind eligibilitatea Ofertantul trebuie sa completeze Formularul Declaratie de Eligibilitate (in cazul unei asocieri, fiecare asociateste obligat sa prezinte acest formular)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG nr. 34/2006 - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala (in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul". op. ec. clasat pe primul loc va prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata-Autorizatie/Aviz de functionare a depozitului emisa de MS. (Actul normativ care impune acest document ? Legea 176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale).- Certificat de marca/conformitate CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa Informatii generale conform art.185, alin.1 lit c) din OUG 34/2006, cuprinzand media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -mostre, conform art. 188 alin. 1, lit ?e? din OuG nr. 34/2006; (Mostreletrebuie ambalate si etichetate conform reglementarilor legale in vigoare.Mostrele sunt gratuite deoarece acestea se vor testa si raman in posesia achizitorului). Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cuSR EN ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2013 10:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2013 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer