Achizitie publica - Seringi de unica folosinta, branule (cateter periferic cu valva)
Detaliu pentru invitatia numarul 321499
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321499/07.03.2012
Denumire contract: Seringi de unica folosinta, branule (cateter periferic cu valva)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOVCod fiscal: 4384117, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Brasov, Telefon: +40 372676265, Fax: +40 268327998
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in format electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Seringi de unica folosinta, branule (cateter periferic cu valva)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Seringi de unica folosinta, branule (cateter periferic cu valva)
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 365, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In valoare totala de 4864 Ron , impartita pe loturi dupa cum urmeaza: Lot 1 =224 ron, Lot 2 = 600 ron, Lot 3 = 788 ron, lOT 4 = 1240 ron, Lot 5= 80 ron, Lot 6 = 56 ron, Lot 7 = 373 ron, Lot 8 = 58 ron, Lot 9 = 10 ron, Lot 10 = 62 ron, Lot 11 = 336 ron, Lot 12 = 528 ron, Lot 13= 416 ron, Lot 14 = 93 ron PENTRU VERIFICAREA FACILA A GARANTIEI DE PARTICIPARE SE SOLICITA SI COMPLETAREA UNUI CENTRALIZATOR CU VALOAREA GARANTIEI DE PARTICIPARE AFERENTA LOTURILOR OFERTATE SI CARE SE VA DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP.Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar (cu O.P. in contul autoritatii contractante nr. RO57TREZ1315006XXX011474 deschis la Trezoreria Brasov) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8.Operatorii economici vor depune dovada constituirii garantiei de participare sub forma scanata in SEAP pana la data limita a depunerii ofertelor si in original la sediul autoritatii contractante, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Calea Bucuresti nr.25-27 Brasov, Biroul Achizitii Publice daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari .Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zilede la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In conformitate cu legea 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.Pentru a beneficia de aceasta facilitate, anexat garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 1 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Cerinta nr. 2Neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a urmatoarelor: 1.Formularul nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in copie semnata si stampilata conform cu originalul .Cerinta nr.3Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 3 din fisierul ?Modele de formulare??Certificat de participare la licitate cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1Persoanele cu functii de decizie din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Brasov sunt: Manager Dr.Neculoiu Marius, Director Financiar Contabil Ec.Rusu Bogdan, CJ Secelean Liviu, CJ Simtea Mona-Lisa, Sef Serv.Tehnic Administrativ Ing.Cioroianu Marin, Membrii comisiei de evaluare : Feresuaru Cristina, Dragomir Alina, As.Coconasu Cristina, As. Bildea Madalina, As. Cosma Laura Membrii rezerva: Dorofte Ileana, ,As. Marcu Claudia, As. Popa LilianaSe solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a Formularului nr. 4 din fisierul ?Modele de formulare??Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Cerinta nr. 1Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoane juridice/fizice romane: Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a documentului: ?Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in original, copie legalizata sau in copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a documentului: Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 semnat si stampilat cu mentiunea ?conform cu originalul ?Autoritatea contractanta va solicita ofertantuluiclasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Se solicita depunerea sub forma scanata in SEAP a documentului, Se solicita descrieri si/sau fotografii ale produselor, conform art.188lit e) din O.U.G. nr 34/2006, care se vor transmite in SEAP alaturi de celelalte documente ale ofertei, ,Se solicita mostre conform art. 19 alin (3) din Hotararea nr. 1660/2006Se solicita prezentarea a cate doua mostre din fiecare lot ofertat pana la data limita de depunere a ofertelor.Mostrele se vor trimite si inregistrala secretariatulautoritatii contractante, Brasov, str. Calea Bucuresti, nr. 25-27.Pe ambalajul in care se trimit mostrele vor fi inscriptionate cuvintele : MOSTRE PENTRU PROCEDURA DE ACHIZITIE SERINGI DE UNICA FOLOSINTA, BRANULE.Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului.Prezentarea mostreloreste obligatorie, neprezentarea mostrelor atrage descalificarea ofertantului.Mostrele suntgratuitesi vor ramane in posesia achizitorului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 12:58